هیچ توجهی به راه آهن جنوب نمی‌شود

هیچ توجهی به راه آهن جنوب نمی‌شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم اندیمشک در مجلس گفت: هیچ توجهی به مسیر ریلی جنوب نمی شود و به دلیل رانش زمین در ماه های گذشته در برخی از مسیرها ریل آسیب دیده و اگر توجهی نشود حوادث خطرناکی در راه است.

صید عیسی دارایی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار کرد: راه آهن جنوب تاریخی 100 ساله دارد و هیچ توجهی به .ضعیت آن نشده است.

وی درباره حوادث پیش امده در روزهای اخیر در این مسیر گفت: من به وزیر راه و شهرسازی هشدار دادم که پس از رانش زمین در ماه های گذشته مسیر ریلی جنوب آسیب دیده و قبل از انکه حادثه ای بزرگ رخ دهد باید در این باره اقدامات لازم انجام شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: وضعیت این مسیر روز به روز بدتر می شود و به دلیل اینکه این ریل در کنار پرتگاه قرار دارد باید هرچه زود تر تعمیر و تجهیز شود.

وی با بیان اینکه وظیفه نماینده مجلس تذکر و سوال است، اضافه کرد: درباره حوادث اخیر با وزیر راه و شهرسازی صحبت کرده ایم ولی طوری جواب می دهد که انگار راه آهن ملک شخصی من است.

دارایی عنوان کرد: وضعیت این مسیر خیلی خطرناک است و جان مردمی که در حال تردد از این خط ریلی هستند را تهدید می کند و باید هرچه زودتر تدبیری اندیشده شود.

وی با بیان اینکه راه آهن متعلق به بیت المال است و باید قبل از نابودی آن اقدامات لازم صورت بگیرد، گفت: اگر کاری در این زمینه صورت نگیرد نمایندگان مردم خوزستان و لرستان در مجلس شورای اسلامی مجبور می شوند، اقداماتی را انجام دهند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon