برای کسب قهرمانی امیدوارم/ حاشیه امنیت خوبی در صدر جدول داریم

برای کسب قهرمانی امیدوارم/ حاشیه امنیت خوبی در صدر جدول داریم

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم تراکتورسازی گفت: فاصله ۳ امتیازی نسبت به تیم دوم یک حاشیه امنیت خوب است و این نشان می‌دهد تیم ما روند رو به رشدی دارد و من امیدوارم با گرفتن ۳ امتیازها به قهرمانی برسیم.

فرشاد احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره دیدار تیم‌های تراکتورسازی و سایپا اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و خیلی خوشحالم که توانستیم ببریم و سربلند و دست‌پر به تبریز برگردیم و امیدوارم این‌طور پیش برویم تا به قهرمانی برسیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی افزود: سایپا خیلی خوب بازی کرد اما به نظر من این تراکتور بود که میزبان سایپا در کرج بود بااین‌حال از این میزبانی نتوانستیم استفاده کامل را بکنیم هرچند هواداران زحمت خیلی زیادی کشیدند و در آن آب‌وهوا آمدند و از تیم حمایت کردند.

وی در مورد تأثیر آب‌وهوا بر روند بازی تصریح کرد: ما این نوع آب‌وهوا را تجربه نکرده بودیم و اولین بار بود که در چنین شرایطی بازی می‌کردیم و از طرفی تا به خودمان بیاییم سایپا فشار می‌آورد اما در کل بر کیفیت بازی تأثیر گذاشت.

این بازیکن با اشاره به از دست دادن موقعیت‌های گلزنی خاطرنشان کرد: موقعیت‌هایی داشتیم اما قسمت نشد که گل‌های بیش‌تری بزنیم ولی مهم همان 3 امتیاز است و خیلی فرق نمی‌کند که خوب بازی کردیم یا بد.

احمدزاده در مورد ایجاد روحیه مثبت در تیم به دلیل حضور در صدر جدول عنوان کرد: این فاصله امتیازی نسبت به تیم دوم یک حاشیه امنیت خوب است و این نشان می‌دهد تیم ما روند رو به رشدی دارد و من امیدوارم با گرفتن 3 امتیازها به قهرمانی برسیم.

بازیکن تراکتورسازی گفت: این صدرنشینی نه‌تنها بازیکنان را مغرور نمی‌کند بلکه خیلی هم مفید است چون تراکتور تیمی است که تمام اعضای آن چه بازیکنان و چه کادر فنی وظیفه خود را می‌دانند و کاملاً به آن عمل  می‌کنند.

احمدزاده درباره میزان موفقیت رسول خطیبی تأکید کرد: وقتی تیمی در صدر جدول است نیازی به بررسی موفقیت سرمربی ندارد و مشخص است که نتیجه خوبی گرفته است چون اول در تیم مربی است و پس ازآن عملکرد بازیکن بررسی می‌شود.

وی با اعلام این‌که از عملکرد خود راضی نیست، تصریح کرد: این فصل چندان خوب بازی نکردم و امیدی هم برای دعوت شدن به تیم ملی نداشتم انشالله که در آینده بهتر بازی کنم و جبران کنم.

انتهای  پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon