تلاش می‌کنم در آینده در لیست نهایی تیم ملی باشم/ تعطیلی لیگ فرصت خوبی برای تراکتورسازی است

تلاش می‌کنم در آینده در لیست نهایی تیم ملی باشم/ تعطیلی لیگ فرصت خوبی برای تراکتورسازی است

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم تراکتورسازی گفت: تیم ما فرصت خوبی در مدت‌زمان تعطیلی لیگ دارد تا بازیکنان برای دیدارهای بعدی خود آماده شوند و در سه دیدار خانگی خود با کسب نتایج خوب صدر جدول را نگه‌داریم و به قهرمانی در نیم‌فصل نزدیک‌تر شویم.

سامان نریمان جهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره دیدار تیمش مقابل سایپا کرج اظهار کرد: تیم تراکتورسازی بازی خوبی ارائه داد و بعد از به ثمر رساندن گل پیروزی با دفاع منطقی و خوب بازی را اداره کردیم و توانستیم سه امتیاز این بازی را به دست آوریم.

وی افزود: به این پیروزی احتیاج زیادی داشتیم تا فاصله امتیازی خود را با تیم‌های دیگر حفظ کنیم و در صدر جدول بمانیم که این اتفاق هم افتاد و توانستیم سه امتیاز این بازی را به دست آوریم.

نریمان‌جهان درباره این‌که موقعیت‌های زیادی تیم تراکتورسازی  مقابل سایپا از دست داد، تأکید کرد: موقعیت گل‌های زیادی داشتیم ولی با بی‌دقتی این موقعیت‌ها را از دست دادیم ولی امیدوارم از بازی‌های بعد با هماهنگی بیشتر بازیکنان از فرصت‌های خودمان به‌خوبی استفاده کنیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی تصریح کرد: تیم تراکتورسازی بعد از رسیدن به گل بازی را رها کرد و از موقعیت‌های خود به‌خوبی استفاده نکرد که این عامل باعث شد تیم زیر فشار زیادی قرار بگیرد و یک مقدار کار تیم سخت شود ولی خوشبختانه بازی را خوب اداره کردیم و موفق شدیم نتیجه لازم را بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: هواداران تراکتورسازی در این دیدار عالی بودند و حمایت بسیار خوبی داشتند و به‌ نوعی حمایت هواداران باعث شد احساس میزبانی داشته باشیم و از همه هواداران به خاطر حمایت خود از تراکتورسازی تشکر می‌کنم.

بازیکن تراکتورسازی تبریز تأکید کرد: تیم تراکتورسازی فرصت خوبی را در مدت‌زمان تعطیلی لیگ دارد تا هم بازیکنان ریکاوری خوبی داشته باشند و هم برای دیدارهای بعدی خود آماده شوند تا در سه دیدار خانگی خود با کسب نتایج خوب صدر جدول را نگه‌داریم و به قهرمانی در نیم‌فصل نزدیک‌تر شویم.

نریمان جهان در مورد لیست اعلامی کارلوس کروش و نبودن هیچ‌کدام از نام بازیکنان تراکتورسازی در این لیست اظهار داشت: من امیدوار بودم در لیست نهایی سرمربی تیم ملی باشم و در تیم ملی حضور پیدا کنم ولی نظر کروش چیز دیگری است و شاید بازیکنان دعوت‌شده از من و بازیکنان تراکتورسازی بهتر بوده‌اند که به تیم ملی دعوت‌شده‌اند.

وی گفت: من به نظر کروش احترام می‌گذارم و امیدوارم از این به بعد بازیکنان تراکتورسازی عملکرد بهتری از خود ارائه دهند و من هم سعی می‌کنم از این بهتر شوم تا نظر کروش را جلب کنم.

بازیکن تراکتورسازی تأکید کرد: سرمربی تصمیم می‌گیرد چه کسی را دعوت کند و شاید نظر کروش به دیگر بازیکنان مثبت‌تر از بازیکنان تراکتورسازی بوده و کسی را از این تیم دعوت نکرده درهرحال باید به تصمیم این سرمربی احترام بگذاریم و از این به بعد تلاش بیشتری کنیم تا در آینده درتیم ملی حضور پیدا کنیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon