تعطیلی لیگ می‌تواند به ضرر ما تمام شود / صدر جدول را از دست نمی‌دهیم

تعطیلی لیگ می‌تواند به ضرر ما تمام شود / صدر جدول را از دست نمی‌دهیم

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تیم ما در هفته‌های گذشته نتایج خوبی را کسب کرده و تعطیلی لیگ می‌تواند به ضرر تراکتورسازی تمام شود ولی کار خاصی نمی‌توانیم انجام دهیم و امیدوارم این تعطیلی به ضرر ما تمام نشود.

خالد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره دیدار تیمش مقابل سایپا کرج اظهار کرد: بازی خوبی ارائه دادیم و با توجه به وضعیت آب‌وهوای ورزشگاه بازیکنان یک مقدار شوکه شده بودند ولی خوشبختانه بازی را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم که در ادامه هم با اداره‌بازی موفق شدیم بازی را به نفع خودمان به پایان برسانیم.

وی افزود: تیم تراکتورسازی مقابل سایپا بازی قابل قبولی نمایش داد و با توجه به این‌که هم میهمان بودیم و هم فشار بازیکنان سایپا زیاد بود بازی را خوب کنترل کردیم و از گلی که به ثمر رسانه بودیم به‌خوبی محافظت کردیم و برنده از زمین‌بازی خارج شدیم.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: تیم ما موقعیت‌های زیادی داشت که اگر از آن‌ها استفاده می‌کردیم می‌توانستیم با نتیجه بهتری برنده بازی باشیم ولی درکل بازی خوبی ارائه دادیم و خوشحالیم که برنده از بازی خارج شدیم.

شفیعی گفت: تیم تراکتورسازی به هر جای ایران برای بازی می‌رود نوعی میزبان به‌حساب می‌آید چون حمایت پرشور هواداران واقعاً عالی است و امیدواریم این حمایت تا آخرین لحظه از تیم صورت گیرد تا نتایج خوبی را کسب کنیم و شرمنده هواداران نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم سایپا تیم خوبی است و مقابل ما بازی خوبی نمایش دادند ولی در تمام وقت بازی برنامه‌ای به‌جز فرستادن توپ‌های بلند به سمت دروازه ما نداشتند که ما هم موفق شدیم همه موقعیت‌های این تیم را خنثی کنیم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر تعطیلی بیست‌روزه لیگ گفت: تیم ما در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب کرده و تعطیلی لیگ می‌تواند به ضرر تراکتورسازی تمام شود ولی کار خاصی نمی‌توانیم انجام دهیم و امیدوارم این تعطیلی به ضرر ما تمام نشود.

بازیکن تراکتورسازی تأکید کرد: تیم تراکتورسازی شرایط خوبی در جدول دارد و با برد مقابل سایپا فاصله امتیازی خود با تیم استقلال را حفظ کردیم و امیدواریم در سه بازی آینده که در تبریز است نتایج خوبی را کسب کنیم و از بازی‌های خانگی خود امتیازات کامل را کسب کنیم تا در صدر جدل بمانیم.

وی افزود: تیم ما همیشه برای کسب پیروزی به میدان می‌رود و به‌آسانی صدر جدول را از دست نخواهیم داد مقابل استقلال هم برای برد بازی خواهیم کرد و امیدوارم با کمک خداوند و بازی خوب دیگر بازیکنان نتیجه خوبی را کسب کنیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon