فضل‌الله: مقاومت طرح تکفیری‌ها برای نفوذ به روستاهای لبنان را ناکام گذاشت

فضل‌الله: مقاومت طرح تکفیری‌ها برای نفوذ به روستاهای لبنان را ناکام گذاشت

خبرگزاری تسنیم: عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت لبنان تأکید کرد که مقاومت همیشه‌بیدار طرح گروه‌های تکفیری برای هدف قرار دادن روستاها و شهرک‌ها در البقاع را ناکام گذاشت.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد، «حسن فضل‌الله» طی سخنانی در مراسم ختمی که به‌مناسبت هفتمین روز شهادت «حسین علی قدوح» در حسینیه شهرک تبنین جنوبی برگزار شد، گفت: مقاومت با ناکام گذاشتن طرح گروه‌های تکفیری برای هدف قرار دادن روستاها و شهرک‌های ما در البقاع بار دیگر ثابت کرد که سپر وطن است و دائماً آمادگی آن را دارد هر متجاوزی را که قصد هدف قرار دادن کشور ما را دارد خواه در مرزهای جنوبی و یا شمالی، شکست دهد.

وی افزود: تجاوز به برخی نقاط کوهستانی در البقاع بخشی از تجاوز تکفیری‌ها علیه لبنان است که اشکال متنوعی اعم از ارسال خودروهای بمب‌گذاری شده، کار گذاشتن بمب و هدف قرار دادن ارتش و ربایش نظامیان دارد و هدف از انجام همه این عملیات‌ها نیز وارد آوردن ضربه به ستون‌های دولت و تجزیه جغرافیایی با هدف تشکیل خلافت برای گروه‌های تکفیری در خاک لبنان است اما این طرح با معادله قدرتمند ارتش، ملت و مقاومت ناکام ماند و این معادله نیز چتر حمایتی برای کشور است و آرزوهای این گروه‌ها را بر باد خواهد داد همچنان که رؤیاهای دشمن اسرائیلی بر باد رفت.

فضل‌الله اظهار داشت: مبارزان مقاومت تا زمانی که خطر مردم ما را تهدید می‌کند، هرگز خواب به چشمانشان نخواهد آمد و تا زمانی که مقاومت هست، گروه‌های تکفیری نخواهند توانست اهداف خود را محقق کنند به‌خصوص اینکه شانه خالی کردن از مسئولیت و یا اجازه دادن به متجاوز برای تحقق اهداف خود، در قاموس مقاومت وجود ندارد و اگر این مقاومت و همکاری‌های آن با ارتش نبود گروه‌های تکفیری نبردهای خود را به داخل شهرها و روستاهای لبنان می‌کشاندند.

فضل‌الله تصریح کرد: تجاوز به نقاط کوهستانی البقاع تلاش بیهوده این گروه‌ها برای ایجاد راه نفوذی جهت هدف قرار دادن مردم ماست، اما مبارزان قهرمان و شجاع با جان‌فشانی خود مانع از تحقق اهداف متجاوزان شدند.

وی اظهار داشت: جان‌فشانی‌های مقاومت و مقابله آن با خطر جدید مانع از سقوط لبنان شد و اگر این گروه‌ها می‌توانستند بر سوریه و استان‌های مرزی سلطه پیدا کنند در آن صورت جنگ خود را به داخل لبنان می‌کشاندند.

انتهای پیام/ر*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان