۱.۲ میلیون مسکن مهر فروش اقساطی شد

1.2 میلیون مسکن مهر فروش اقساطی شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل بانک مسکن از فروش اقساطی یک میلیون و ۲۳۲ هزار واحد مسکن مهر تا پایان شهریور خبر داد و گفت: در بخش جعاله تعمیر مسکن نیز ۶۴ هزار فقره وام به مبلغ ۶۰۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از بانک مسکن، محمدهاشم بت شکن با بیان این‌که میزان تسهیلات پرداختی بانک مسکن در پایان شهریور ماه سال جاری نسبت به پایان شهریور ماه سال گذشته 35 درصد رشد داشته است، اظهار کرد: بانک مسکن در این مدت تعداد 70 هزار فقره تسهیلات خرید و ساخت به مبلغ 17هزار میلیارد ریال پرداخت کرده است که نسبت به پایان شهریور ماه سا گذشته 114 درصد رشد داشته است.

به گفته وی،  165 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 42هزار میلیارد ریال در قالب عقود مختلف به متقاضیان پرداخت شد.

وی در رابطه با طرح مسکن مهر نیز گفت: تا پایان شهریور سال جاری در بخش مسکن مهر 2میلیون و 300هزار قرارداد به مبلغ 473 هزار میلیارد ریال منعقد و حدود یک میلیون و 232 هزار واحد مسکونی به مبلغ 245هزار میلیارد ریال فروش اقساطی شده است.

بت شکن افزود: مبلغ فروش اقساطی مسکن مهر در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 28درصد رشد بالغ بر 50 هزارمیلیارد ریال بود.

وی یادآور شد:بانک مسکن همزمان با اعطای این تسهیلات با واگذاری سهم الشرکه ناشی از مشارکت مدنی و فروش اقساطی بالغ بر 217 هزار قرارداد تسهیلات به مبلغ 53هزار میلیارد ریال از رشد 30درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال 1392 برخوردار گردید.

وی همچنین میزان تسهیلات پرداخت شده در بخش جعاله تعمیر مسکن 64هزار فقره به مبلغ 6هزار میلیارد ریال اعلام کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته از نظر تعداد 65 درصد و از نظر مبلغ 58درصد رشد را نشان می دهد.

به گزارش تسنیم، این در حالی است که برخی متقاضیان از پروسه دریافت وام جعاله بانک مسکن ناراضی بوده و مدعی هستند به راحتی نمی‌توان این وام 10 میلیون تومانی را دریافت کرد.

انتهای پیام/

اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه