بزرگترین پارکینگ طبقاتی کردستان در سقز به بهره‌برداری رسید

بزرگترین پارکینگ طبقاتی کردستان در سقز به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری تسنیم: احداث بزرگترین پارکینگ طبقاتی استان کردستان در ۴ طبقه و در زمینی به مساحت ۲۳۸۰ متر مربع و با ظرفیت ۵۰۰ دستگاه خودرو در سقز به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، ضیاالدین نعمانی شهردار سقز صبح امروز در مراسم افتتاح پارکینگ طبقاتی شهرستان سقز با اشاره به اینکه احداث این پارکینگ با همکاری بخش خصوصی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شده است اظهار کرد: افتتاح این پارکینگ معضل ترافیک در مرکز شهر را تا حدود زیادی برطرف خواهد کرد.

وی بهره گیری ار توان افراد سرمایه گذار بخش خصوصی را از نیازهای شهر دانست و گفت: شهرداری از همکاری سرمایه گذاران در امور مختلف استقبال می‌کند.

شهردار سقز با اشاره به اینکه شهرداری سقز با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در عمران شهر فعالیت می‌کند تصریح کرد: این پارکینگ در 4 طبقه در زمینی به مساحت 2380 متر مربع با مشارکت بخش خصوصی و با ظرفیت 500 دستگاه خودرو ساخته شده است.

وی گفت: میزان مشارکت شهرداری برای این پروژه 35 درصد و میزان مشارکت بخش خصوصی  65 درصد بوده است.

نعمانی در این مراسم احداث 3 تقاطع  غیر هم سطح در شهر سقز را از برنامه‌های کاری شهرداری در سال آینده اعلام کرد و افزود: مجتمع تجاری میدان آزادی سقز از جمله پروژه‌های مهم در دست ساخت شهرداری سقز است که با پیشرفت بسیار چشمگیری در حال اتمام است.

امروز همچنین مجتمع تجاری الماس غرب با 225 دهنه مغازه تجاری در زمینی به مساحت 1500 متر مربع با مشارکت 70 درصدی بخش خصوصی و30 درصدی شهرداری در سقز به بهره برداری رسید.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با تقدیر از خدمات شهرداری و شورای اسلامی شهر سقز، گفت: در شهرستان سقز عزم و همتی راسخ برای حمایت از سرمایه گذاران وجود دارد.

وی فضای شهرستان سقز برای اجرای طرح های مختلف را آماده دانست و در این راستا از سرمایه گذاران برای اجرای طرح های مختلف عمران شهری به صورت مستقل یا مشارکتی در این شهرستان دعوت به همکاری کرد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon