برای شورای نگهبان خط قرمز بودن «فتنه» مهم است

برای شورای نگهبان خط قرمز بودن «فتنه» مهم است

خبرگزاری تسنیم: ره‌پیک گفت: رعایت قانون و منویات مقام معظم رهبری در خصوص خط قرمز بودن «فتنه» برای شورای نگهبان مهم است.

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سیامک ره‌پیک معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان در همایشی که با حضور تعدادی از ناظران شهرستان قزوین برگزار شد، ضمن تجلیل از مقام شامخ شهیدان رجایی، بابایی، لشکری و مرحوم ابوترابی‌فرد، گفت: این عزیزان الگوی «تواضع در عین قدرت» بودند.

وی به اهمیت نقش ناظران انتخاباتی اشاره کرد و افزود: با وجود هیاهوها و جوسازی‌های دشمن، قانون‌مداری و دقت در حُسن نظارت بر انتخابات، موجب گردیده است اعتماد مردم به روند برگزاری انتخابات بیشتر شود.

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان، افزود: مجموعه عظیم ناظران انتخاباتی بدون هیچ‌گونه چشم داشت مادی، برای دفاع از آرای ملت در صحنه انتخابات حاضر می‌شوند و حضور مؤثر و دقیق آنان موجب گردید با وجود فتنه‌انگیزی جدی در انتخابات 88 هیچ خدشه‌ای به انتخابات وارد نباشد، به طوری که اگر لازم بود تمام صندوق‌های رأی در آن انتخابات بازشماری شود، باز هم هیچ تغییری در نتیجه آرا مشاهده نمی‌شد.

ره‌پیک گفت: شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها فارغ از گرایش سیاسی و حزبی داوطلب و براساس محتوای پرونده اظهارنظر می‌کند. برای شورای نگهبان تنها رعایت قانون و منویات مقام معظم رهبری در خصوص خط قرمز بودن «فتنه» مهم است.

وی حفظ انگیزه الهی در خدمت به جامعه اسلامی، رعایت قوانین، دوری از جناح‌گرایی و رعایت اخلاق در برخورد با داوطلبان و حفاظت از اسرار آنها را از جمله اصول و ضوابط حاکم بر فعالیت عوامل نظارتی شورای نگهبان دانست.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon