بیش از ۱۰۰۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در مدارس سیستان و بلوچستان مستقر شده‌اند

بیش از 1000 پایگاه جشن عاطفه‌ها در مدارس سیستان و بلوچستان مستقر شده‌اند

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: تعداد هزار و ۱۲۸ پایگاه جشن عاطفه‌ها به همت کمیته امداد در سطح مدارس سیستان و بلوچستان مستقرند و آماده دریافت کمک‌های مردمی به نفع دانش‌آموزان نیازمند هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، امروز همزمان با سراسر کشور با حضور امدادگران کمیته امداد، مسئولان آموزش و پرورش و جمع زیادی از مسئولان ادارات و نهادهای دولتی سیستان و بلوچستان، زنگ جشن عاطفه‌ها با شعار «مهر در انتظار مهر» در مدرسه دخترانه 13 آبان زاهدان طنین‌انداز شد.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان در حاشیه برگزاری جشن عاطفه‌ها اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها فرصتی برای ترویج اشاعه فرهنگ احسان و نیکوکاری است که رشد اجتماعی را نیز برای افراد جامعه بشری به ارمغان می‌آورد.

محسن مسعودیان‌راد افزود: برگزاری آئین نمادین جشن عاطفه‌ها، تمرینی برای مهرورزی انسان‌ها است.

وی بیان کرد: جشن عاطفه‌های امسال با شعار «مهر در انتظار مهر» همزمان با نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها در 17 مدرسه در سطح شهرهای استان برگزار شده است.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان عنوان کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده توسط مدیران مدرسه بین دانش‌آموزان نیازمند که از قبل شناسایی شده‌اند، توزیع می‌شود.

مسعودیان‌راد خاطرنشان کرد: همچنین در روزهای 17 و 18 مهرماه، هزار و 128 پایگاه کمیته امداد آماده دریافت کمک‌های مردمی به نفع دانش‌آموزان نیازمند هستند و تمامی کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در کمترین زمان ممکن به دست دانش‌آموزان نیازمند سطح استان می‌رسد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon