۱۷۰۰ پایگاه ثابت و سیار در جشن عاطفه‌های استان کرمانشاه مستقر شد

1700 پایگاه ثابت و سیار در جشن عاطفه‌های استان کرمانشاه مستقر شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: ۱۲۰۰ پایگاه سیار و ۵۰۰ پایگاه ثابت در جشن عاطفه‌های امسال کمک‌ها و هدایای مردم استان کرمانشاه را جمع‌آوری می‌کنند.

سیامک پاکرو در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار کرد: به مناسبت برگزاری جشن عاطفه‌ها از روز گذشته 1000 پایگاه آموزشگاهی آموزش و پرورش نسبت به جمع‌ آوری هدایا و کمک‌های دانش‌آموزان اقدام کرده‌اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه زنگ جشن عاطفه‌ها در روز گذشته در سطح تمامی مدارس استان و همزمان با مدارس کشور و به طور نمادین در دبستان شاهد رستگار به صدا درآمد بیان کرد: این پایگاه‌ها در دو نوبت صبح و عصر روز گذشته و در سطح مدارس فعال بودند.

پاکرو از ادامه یافتن جشن عاطفه‌ها به مدت سه روز خبر داد و گفت: با توجه به تعطیلی مدارس در روز پنجشنبه و جمعه، 200 پایگاه دیگر نیز با همکاری مرکز کمیته امداد استان و ناحیه مقاومت بسیج در سطح میادین و معابر پر تردد استان برپا می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت 30 مرکز نیکوکاری در این زمینه افزود: افزون بر پایگاه‌های جمع‌آوری هدایا و کمک‌ها در سطح مدارس و میادین 500 پایگاه نیز در سطح ادارات استان کرمانشاه، کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و به مراکز کمیته امداد تحویل می‌دهند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: در جشن عاطفه‌های سال گذشته یک میلیارد و 300 میلیون ریال کمک از سوی مردم خیراندیش کرمانشاه جمع‌آوری شد که پیش‌بینی می‌شود این میزان در امسال به 2میلیارد و 500 میلیون ریال برسد.

پاکرو از استقرار 200 پایگاه فعال در مصلاهای نماز جمعه استان کرمانشاه در روز جمعه و برای جمع‌آوری کمک‌های نمازگزاران خبر داد و افزود: جشن عاطفه‌ها فرصت مناسبی برای مهر ورزیدن و برطرف کردن برخی از مشکلات دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon