حرکات مذبوحانه اشرار در سراوان با شدیدترین برخورد نیروهای نظامی روبه‌رو می‌شود

حرکات مذبوحانه اشرار در سراوان با شدیدترین برخورد نیروهای نظامی روبه‌رو می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: گروهک‌های خودفروخته و افرادی که به هر طریق بخواهند، مرز و امنیت مرزی و ارتباط جامعه را بهم بریزند با شدیدترین برخوردهای نیروهای نظامی اعم از انتظامی، مرزبانی و سپاهی روبه‌رو می‌شوند.

سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان از محل حادثه جنایت گروهک‌های تروریستی در سراوان اظهار کرد: رویکرد نیروهای نظامی و انتظامی در مورد مردم استان سیستان و بلوچستان که منطقه‌ای مرزدار و غیور است، برادرانه و خدمتگزارانه بوده و هست و این مسئله از سوی نیروهای نظامی جان برکف کشور با دادن خون شهدای فراوان در این راستا همواره به اثبات رسیده است.

وی بیان کرد: گروهک‌های خودفروخته و افرادی که به هر طریق بخواهند، مرز و امنیت مرزی و ارتباط جامعه را بهم بریزند با شدیدترین و سخت‌ترین برخوردهای نیروهای نظامی اعم از انتظامی، مرزبانی و سپاهی مواجه می‌شوند.

فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نوع عملکرد این گروهک‌ها و افراد بسیار پست و ناجوانمردانه است، گفت: اینکه به نیروی انتظامی زنگ بزنند و پلیس برای ارائه خدمت و ایجاد امنیت و ثبات به منطقه اعزام شود تا خدمات امنیتی ارائه دهد اما در کمال رذالت در کمین 10 تا 15 نفر قرار گرفته و آنان را به رگبار بندند, هیچ گونه ارزش عملیاتی نداشته و بیانگر نوع نوکری و خودفروختگی این عناصر به اربابان و کسانی دارد که آنها را حمایت می‌کنند.

رحیمی عنوان کرد: طبیعتا این گونه افراد و گروه‌ها نه مورد تایید نظام و نه مورد تایید مردم هستند اینان علاوه بر اینکه دین ندارند، اثبات کرده‌اند که حربه دفاع از قومیتی که آنان همواره سبب سرشکستگی آنها را فراهم کرده‌اند نیز در منظر اذهان بی‌حاصل جلوه دهند.

وی تصریح کرد: جای بسی تاسف است که جوانانی که از جای جای نقاط کشور و با هدف خدمت و ایجاد امنیت و ثبات کشور به این مرز و بوم می‌آیند را با کمال بی‌رحمی و با پست‌ترین شیوه‌ها و در عین ناجوانمردی به شهادت می‌رسانند.

فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: مجموعه نیروهای نظامی و انتظامی قطعا انتقام همکاران و همسنگران خود را خواهند گرفت و در راستای ایجاد ثبات و امنیت تا پای آخرین قطره خون خود خواهند ایستاد.

رحیمی خاطرنشان کرد: این گونه افراد بدانند که هیچ گونه جایگاهی در بین مردم غیور استان نداشته و مردم استان سیستان و بلوچستان هیچگاه اجازه نفوذ این خودفروختگان را از این منطقه به آنان نخواهند داد.

عصر دیروز، سه مامور نیروی به نام‌های ستوان سوم آیت‌الله خانعلی‌پور، گروهبان یکم مرتضی مالکی ‌و سرباز وظیفه محمدرضا نظریانی از پاسگاه آسپیچ در حومه سراوان پس از دریافت یک تماس تلفنی مبنی بر درخواست کمک، با هدف انجام وظیفه و خدمت رسانی به منطقه اعزام شدند، که متاسفانه در 10 کیلومتری سراوان به صورت ناجوانمردانه‌ای هدف قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

تروریست‌ها همچنین در زمان وقوع این حادثه از اقدام خود فیلمبرداری کرده و بعد از به شهادت رساندن این ماموران، سلاح آنها را به سرقت برده و متواری می‌شوند.

همچنین صبح امروز در حادثه دیگری به پاسگاه آسپیچ در سراوان، ‌استوار پرویز کهخایی شهید و سرباز وظیفه شمس‌آبادی مجروح شده است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon