ایران جزو ۷ کشور برتر دنیا در حوزه نانوتکنولوژی است

ایران جزو 7 کشور برتر دنیا در حوزه نانوتکنولوژی است

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ایران اسلامی با سرعت موفقیت‌های بزرگ علمی را به دست آورده و اکنون جزو هفت کشور برتر دنیا در حوزه نانوتکنولوژی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، علاء‌الدین بروجردی امروز در آیین افتتاحیه همایش فرهنگ و مدیریت جهادی که با محوریت دانشگاه‌های استان لرستان در خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: عزم ملی ملت ایران برای دستیابی به فناوری هسته ای اراده آمریکا و هم‎پیمانانش را برای جلوگیری از تحقق این مهم با شکست مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه کشور ما با وجود تمام تحریم‌های تحمیلی در چند دهه اخیر مدارج عظیم علمی را پشت سر گذاشته است و توانسته که جزء چند کشور برتر دنیا باشد افزود: ایران در اوج تحریم‎ها و فشارهای سیاسی توانسته است موفقیت‎های بسیاری را رقم بزند‎

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه در بین کشورهای جهان اسلام فقط ایران بوده که توانسته  ماهواره بسازد و آن را به فضا بفرستد گفت: تاکنون کشور اسلامی نبوده که بتواند ماهواره به فضا پرتاب کند ولی ایران اسلامی با موفقیت این کار را انجام داده است.

وی با اشاره به پیشرفت های ایران در زمینه های مختلفی علمی عنوان کرد: ایران اسلامی با سرعت موفقیت‌های بزرگ علمی را بدست آورده  واکنون جزو هفت کشور برتر دنیا در حوزه نانوتکنولوژی است.

بروجردی اظهار کرد: باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا کمبودهایی که در زمینه فرهنگی در کشور وجود دارد برطرف کنیم و با عزم ملی و مدیریت جادی به اهداف والای فرهنگی کشور برسیم.

 بروجردی نقش تأثیرگذار کشورمان در جهان اسلام و تشیع را ناشی از غنای فرهنگ ملت ایران دانست و تصریح کرد: ایران جزو تأثیرگذارترین، باثبات‌ترین و پایدارترین کشورها در بین 58 کشور  اسلامی در عرصه‎های مختلف است و این در حالی است که در کشورهای اسلامی از عراق و افغانستان گرفته تا مصر و لیبی همه دچار بحران شده‎اند.

وی خاطرنشان کرد: ایران تنها کشوری است که توانسته است که ثبات و پایداری خود را حفظ کند و این به خاطر عمق فرهنگ اسلامی و ولایی کشورمان است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس  از ارائه خدمت بی‎منت به مردم، سازماندهی نیروهای مردمی، بهره گیری حداکثری از امکانات و روان‌سازی قوانین و مقررات به عنوان مؤلفه‎های مدیریت جهادی یاد کرد و افزود: ما در شرایطی نیستیم که با یک روند معمولی حرکت کنیم چرا که امروز در یک صف‌آرایی گسترده جهانی علیه انقلاب اسلامی هستیم البته همانطور که در دوران دفاع مقدس موفق شدیم امروز نیز از پس این رزم بر می آییم.

 بروجرد اظهار کرد: ما مدیران و مسئولان استان لرستان باید با عشق به مردم خدمت کرده و هیچ گونه منتی بر ان ها نداشته باشیم و مدیران باید قانون را رعایت کنند و به آن عمل کنند.

 انتهای پیام/ ب

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon