بخش چهاردانگه ساری قابلیت شهرستان شدن دارد

بخش چهاردانگه ساری قابلیت شهرستان شدن دارد

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه شهر کیاسر با اشاره به اینکه بخش چهاردانگه سه دهستان با جمعیت حدود ۵۰ هزار نفر زیر پوشش دارد و هر دهستان قابلیت بخش شدن را دارد، خواستار استقرار فرمانداری در بخش چهاردانگه ساری شد.

حجت الاسلام یوسف علی تیموری در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار کرد: منطقه چهاردانگه بزرگ ترین بخش مازندران دارای 95 روستا و بالغ بر 50 هزار نفر جمعت بوده و قابلیت شهرستان شدن را دارد.

وی با اشاره به اینکه بخش چهاردانگه از سه دهستان تشکیل شده و هر دهستان قابلیت بخش شدن را دارد، خواستار استقرار فرمانداری در بخش چهاردانگه ساری شد.

امام جمعه شهر کیاسر  به مشکلات راه مواصلاتی ساری- سمنان اشاره کرد و گفت: متاسفانه بهداشت و درمان بخش چهاردانگه ساری نیز با مشکل عدیده ای مواجه است.

وی از وجود 320 کیلومتر راه مواصلاتی در بخش چهاردانگه ساری اشاره کرد و گفت: هنوز نیمی از این راه ها در روستاهای بخش چهاردانگه آسفالت نیست.

تیموری، زباله را از معضلات بخش چهاردانگه یاد کرد و گفت: متاسفانه زباله شهرستان ساری در منطقه پشت کوه چهاردانگه تخلیه و شیرابه آن به داخل چشمه و رودخانه بخش چهاردانگه جاری می شود.

وی، با بیان اینکه بیکاری یکی از بزرگ ترین معضل مردم منطقه چهاردانگه و شهر کیاسر محسوب می شود، افزود: دولت تدبیر و امید می تواند با توسعه کشاورزی و دامپروری مشکل بیکاری منطقه را برطرف کند.

امام جمعه کیاسر با اعلام اینکه توسعه پایدار با توسعه روستاها امکان پذیر است، تصریح کرد: بخش چهاردانگه 95 روستا دارد و با تقویت زیرساخت های روستایی، بیکاری منطقه کاهش می یابد.

انتهای پیام/
 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon