اردبیل جزو ۳ استان امن کشور است

اردبیل جزو 3 استان امن کشور است

خبرگزاری تسنیم: فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: استان اردبیل جزو ۳ استان امن کشور در ارزیابی های سالانه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار ابراهیم کریمخانی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ پیاده روی با خانواده در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و استاندارد در اردبیل اظهار کرد: ورزش و بها دادن به تندرستی ضریب امنیت، سلامت و آرامش جامعه را در استان اردبیل بالا برده و این حرکت مورد حمایت پلیس است.

وی افزود: سرمایه گذاری در حوزه ورزش و تندرستی نه تنها یک سرمایه گذاری بلند مدت است بلکه بستری را فراهم می آورد تا جامعه از آسیب ها و نابه‌هنجاری های متعدد که امروز جامعه ما را به شدت تهدید می کند به دور باشد.

کریمخانی استان اردبیل را جزو 3 استان امن کشور در ارزیابی های سالانه برشمرد و بیان کرد: ما این امنیت و آرامش را محصول دینداری مردم، مشارکت بالای آنها با پلیس و رعایت اصول تربیتی در فضای جامعه و اهتمام به امر ورزش و تندرستی می دانیم.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل نیز با اشاره به تقارن هفته نیروی انتظامی  و استاندارد بیان کرد: ما اگر می خواهیم سلامت و نشاط را در جامعه تجویز کنیم باید استاندارد را در زندگی و زیست خود ترویج کنیم.

هاشم علائی هفته استاندارد از 16 تا 22 مهرماه را به همراه تشکیل گروه های استاندارد در استان اردبیل خاطرنشان و اظهار کرد: این گروه ها همانند همیار پلیس می توانند سلامت و ایمنی جامعه را گسترش دهند.

وی با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی با خانواده به میمنت این ایام و با مشارکت 10 واحد کیفی و نمونه استان اردبیل گفت: این خود می تواند شروع خوبی برای ارتقای سلامتی جامعه باشد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon