ترکیه نتیجه رفتارهای نامناسب منطقه‌ای خود را دیر یا زود می‌بیند/ غرب در قضیه داعش فریب خورد

ترکیه نتیجه رفتارهای نامناسب منطقه‌ای خود را دیر یا زود می‌بیند/ غرب در قضیه داعش فریب خورد

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه اردبیل گفت: ترکیه نتیجه رفتارهای نامناسب منطقه‌ای خود را دیر یا زود می‌بیند چراکه اعتماد به آمریکا نمی‌تواند نتیجه و ثمره خوبی را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردبیل اظهار کرد: مفهوم امنیت آن‌قدر گسترده و وسیع است که نمی‌توان فقط نیروی انتظامی را مسئول آن دانست و نیروی انتظامی برای انجام این مسئولیت سنگین نیازمند همکاری همگانی است.

امام جمعه اردبیل با تجلیل از نیروی انتظامی, از نقش این نیرو و از شهدایی که اخیراً در شرق کشور تقدیم عزت و استقلال کشور اسلامی کرده است,گفت: جمهوری اسلامی در غالب مؤلفه‌های قدرت ازجمله امنیت متمایز است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت سی‌امین سال تأسیس وزارت اطلاعات از نقش سربازان گمنام تجلیل و تأثیر آن‌ها را در امنیت و عزت و اقتدار کشور فوق‌العاده دانست.

وی افزود: وزارت اطلاعات در یک جنگ نامرئی به‌طور مداوم در حال جهاد مقدس با بزرگ‌ترین سرویس‌های اطلاعاتی دنیاست و بارها توطئه‌های بسیار ویرانگر علیه نظام و ملت را خنثی و با هوشمندی تمام از منافع ملی و امنیت کشور و مردم دفاع کرده است.

خطیب جمعه اردبیل با تصریح به اینکه اقتدار کشور ما در منطقه، برنامه‌های دشمنان ما را به‌هم‌ ریخته و آن‌ها را به بدترین تعارض مدیریتی و دیپلماسی وارد کرده است, افزود: گاهی از داعش حمایت می‌کنند، گاهی با آن مبارزه,گاهی همدیگر را متهم می‌کنند، گاهی از همدیگر عذرخواهی و گاهی با ائتلاف علیه داعش مخالفت وگاهی موافقت می‌کنند و بعد از الحاق گاهی همکاری نظامی کرده، گاهی از همکاری نظامی اجتناب و فقط جنایات داعش را تماشا می‌کنند.

آیت‌الله عاملی با بیان اینکه دولت آذربایجان, تشدید عقوبت بر زندانیان حجاب اجتناب و حقوق آن‌ها را رعایت کنند, افزود: هنر بزرگ یک حکومت تبدیل مخالف حکومت به موافق است.

امام جمعه اردبیل با تأکید بر حدیث امام رضا علیه‌السلام که فرموده‌اند «نگاه به ذریه حضرت زهرا سلام‌الله علیها عبادت است» از اهالی خواست در روز عید غدیر با اجتماع در مسجد میرزاعلی اکبر، امامت امیرالمؤمنین را بر فرزندان عالم آن حضرت تبریک بگویند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon