پاکستان جوابگوی اعمال خرابکارانه تروریست‌ها باشد

پاکستان جوابگوی اعمال خرابکارانه تروریست‌ها باشد

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: پاکستان باید در برابر اقدامات تروریستی تدارک دیده شده از جانب این کشور به دست گروه های تروریستی جواب گو باشد و گرنه در روابط در این کشور تجدید نظر می‌کنیم.

منصور حقیقت‌پور در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: حادثه اخیر در سراوان حادثه‌ای از جنس حرکت‌های خرابکاری و تروریستی در مرزهای ایران بوده که به طور قطع محکوم است و ما از کشور پاکستان نیز انتظار داریم در این زمینه پاسخگو باشد و علت این اقدام نابه‌جا را تشریح کند.

وی با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی مجلس این موضوع را در نشست روزهای آینده خود مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد، گفت: اگر دولت نخواهد در این زمینه پیگیری قاطعی را انجام دهد مجلس با قاطعیت تمام مصوباتی را برای تنبیه سیاسی پاکستان در نظر می‌گیرد.

حقیقت‌پور تصریح کرد: ما به هیچ وجه قبول نمی‌کنیم مرزهایمان با کشورهای همسایه به محل ناامن و حضور تروریست‌ها تبدیل شود و به طور قطع با چنین عواملی که بخواهند خرابکاری به راه‌اندازند، برخورد می‌کنیم.

وی افزود: وزیر کشور، دفاع و امور خارجه حادثه تروریستی سراوان را مورد بررسی قرار می دهند و به طور قطع نتایج آن را به منتخبان مردم در مجلس ارائه می‌کنند تا در صورت مقصر شناخته شدن پاکستان و دست داشتن این کشور در چنین حوادث تروریستی سعی کنیم برخورد جدی و شدیدتری را اعمال و در این زمینه برخی اقدامات پیشگیرانه را نیز در اولویت قرار دهیم.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: بعید به نظر می رسد چنین اقداماتی محصول گروه تندروی داعش باشد ولی موضوع به جد پیگیری می شود و تلاش و کوشش بر این است تا دیگر چنین مواردی تکرار نشود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon