نویسنده اردبیلی در جشنواره سراسری ادبیات داستانی مقام دوم را کسب کرد

نویسنده اردبیلی در جشنواره سراسری ادبیات داستانی مقام دوم را کسب کرد

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: نویسنده اردبیلی حوزه دفاع مقدس در هشتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج خوش درخشید و دوم شد.

عظیم دشتی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: آیین اختتامیه این جشنواره سراسری با حضور حداد عادل و جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور برگزار شد که سولماز صادق‌زاده با داستان "قصه تمام نمی‌شود" توانست رتبه دوم داستان کوتاه را در رده بزرگسالان از آن خود کند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: در بخش تقدیر داستان، داستان کوتاه جوان از آرین بهاری، سید امیر مسعود یحیوی زاده و آرین رضایی تقدیر شدند و نویسندگان و هنرمندان در حوزه های مختلف در این جشنواره از استان های مختلف کشور حضور فعال و گسترده داشتند که مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی با اشاره به حضور 3 گروه نمایشی از اردبیل در جشنواه منطقه ای بسیج بیان کرد: این جشنواره از نوزدهم تا بیست و یکم مهرماه در استان اردبیل برگزار می شود که از استان اردبیل نیز بهار دالوند با نمایش صحنه ای فرهنگ مسلسل جاده از گروه تئاتر فروغ به سرپرستی مجید واحدی زاده، آرزو مهری با نمایش صحنه ای مارش پیروزی از گروه سایا به سرپرستی سیدرضی محمودی و صمد واحدی زاده با نمایش خیابانی کات در این مرحله از جشنواره شرکت می‌کنند.

دشتی موضوعات این نمایش ها را بیان خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس و اسرای جنگی برشمرد و افزود: علاوه بر 3 نمایش از استان اردبیل در این جشنواره نمایش های مختلفی از استان آذربایجان شرقی، غربی، کردستان و زنجان نیز حضور دارند که رقابت خوبی را انجام می دهند.

انتهای پیام/ ب

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon