دهکده صنعتی پتروشیمی اردبیل احداث می‌شود

دهکده صنعتی پتروشیمی اردبیل احداث می‌شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: نخستین دهکده صنعتی پتروشیمی با هدف تولید محصولات متنوع صنایع پایین دست پتروشیمی در اردبیل احداث و راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، منصور حقیقت‌پور عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نیر اظهار کرد: در این دهکده که با مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی احداث می‌شود سعی و تلاش بر این است تا فرصت خوبی فراهم آید تا بتوان محصولات متنوع و نوینی را وارد چرخه بازار کرد.

وی در مورد آخرین وضعیت اجرای پروژه پتروشمی اردبیل گفت: ما منتظر شکل گیری کنسرسیومی هستیم تا بتوانیم تسهیلات مربوط به صندوق توسعه ملی را که در بانک ملی برای پتروشیمی اردبیل اختصاص یافته و معادل 545 میلیون تومان است، برداشت کنیم.

حقیقت پور تصریح کرد: در مدت 10 روز گذشته باید این کار انجام می شد اما مسئولان امر قول دادند تا آخر مهرماه این کار به انجام برسانند تا بتوان این پروژه را فعال تر کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از پیگیری احداث راه‌آهن بستان‌آباد، سراب، نیر به سرعین خبر داد و افزود: بنده بر این باورم که این مجموعه می تواند سریع تر از راه آهن اردبیل-میانه تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

وی نیر را از گذرگاه های بااهمیت در حوزه گردشگری، توسعه صنایع زیربنایی و تخصصی دانست و بیان کرد: با فعال شدن شهرک تخصصی آب و جذب سرمایه گذاران در این مجموعه می توان بهتر از وضعیت کنونی از صنایع جانبی در این حوزه استفاده کرد.

حقیقت‌پور در مورد احداث بزرگ‌ترین کمپ اردوهای تیم ملی در سرعین و جذب یک سرمایه گذار برای احداث کمپ در نیر خبر داد و گفت: با توافق سرمایه گذاران و حمایت ورزش و جوانان قرار است بزرگترین کمپ تیم ملی و دهکده ورزشی در سرعین و نیر احداث شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نقص در اجرای برخی پروژه‌ها را همراهی نکردن دستگاه‌های اداری و پیچیدگی نظام بروکراسی برشمرد و اظهار کرد: با تحویل زمین عملیات اجرایی بسیاری از پروژه ها به انجام رسیده و همه می توانند نتایج و ثمرات کارها بیشتر بهره‌برداری کنند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon