انتقاد کاظم پور از سیاسی: مگر می‌شود ندانید با چه کسی دست می‌دهید و عکس می‌اندازید؟

انتقاد کاظم پور از سیاسی: مگر می‌شود ندانید با چه کسی دست می‌دهید و عکس می‌اندازید؟

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با انتقاد از اقدام اخیر مدیران این باشگاه در سفر به اسپانیا گفت: مگر می‌شود یک نفر نداند چه کسانی در جلسه حضور دارند و در آن جلسه شرکت کند؟

حسین کاظم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد حواشی سفر منتقمی و سیاسی به اسپانیا و مذاکره با مسئولان باشگاه رئال مادرید با واسطه‌گری امیرحسین جهانشاهی که فردی ضدانقلابی است، اظهار داشت: برنامه این سفر در هیئت مدیره مطرح نشده بود و ما در جریان این سفر نبودیم. در این نوع مسافرت‌ها باید برنامه مدونی تهیه شود و بدانیم که طرف مذاکره ما چه کسانی هستند.

وی ادامه داد: نگاه همه ما به فوتبال نگاه فرهنگی است چون معتقدیم فوتبال می‌تواند باعث شادابی جامعه شود اما همین جریانات است که باعث می‌شود فوتبال پیشرفت نکند. بودجه‌های عجیب و غریب برای فوتبال در نظر می‌گیرند اما همیشه دستِ فوتبال خالی است. همین می‌شود که فوتبال ما هیچ‌وقت نتیجه نمی‌گیرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: وقتی به سفری مهم می‌رویم باید قبل از آن با افرادی که اطراف ما هستند آشنا شویم تا نگوییم طرف جاسوس نبوده و فقط ضد انقلاب است. من نمی‌توانم در این مورد موضع نگیرم و حرفی نزنم.

کاظم‌پور در پاسخ به این سؤال که آیا برگزاری یک بازی دوستانه با رئال مادرید ارزش این همه جنجال را دارد، گفت: اگر اینطور باشد باید در مذاکرات سیاسی هم به همه چیز تَن بدهیم. نباید به هر قیمتی برای برگزاری این بازی تلاش کنیم. اصلاً برگزاری این بازی جز اینکه یکی، دو روز برای مجموعه خبرسازی داشته باشد چه سودی دارد؟ اگر با رئال مادرید بازی دوستانه برگزار شود ساختارهای فوتبال ما درست می‌شوند؟!

وی ادامه داد: در ابتدای حضورمان استراتژی خاصی تعریف کردیم اما می‌خواهم بپرسم آن جریان چه شد؟ چرا آقایان می‌خواهند به سفر بروند هیئت مدیره را با پیامک مطلع می‌کنند و وقتی هم برمی‌گردند با پیامک می‌گویند سفر خوبی داشتیم. می‌شود این مسئله را قبول کرد؟

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اگر قرار باشد همین روند ادامه داشته باشد لازم نیست دیگر جلسه‌ای برگزار کنیم و من نه اینطور جلسه را تأیید می‌کنم و نه در آن شرکت می‌کنم. من معنی این کارها را نمی‌فهمم، ما به جبهه رفتیم و جنگیدیم برای چه؟! پیشرفت کردن به چه قیمتی است؟! در این شرایط سیاسی که در کشور موجود است و ما در 1000 جبهه در حال جنگ هستیم چرا باید با تیم بزرگ و مردمی پرسپولیس این کار را انجام دهیم و برای بازی دوستانه به اینجا برسیم و بخواهیم برای آن پول هم بدهیم؟!

کاظم‌پور در خصوص اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند حمید رضا سیاسی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس تمام کارهای اجرایی این باشگاه را انجام می‌دهد و حتی به منتقمی هم اجازه کار نمی‌دهد، گفت: ظاهراً همینطور است. ما در ابتدا قرار بود کارهایمان را به صورت تیمی انجام دهیم و نگاه ما به مجموعه همین بود. قرار بود هر اتفاقی که رخ می‌دهد جمعی باشد و یک نفر در هیئت مدیره تصمیم نگیرد. مسلماً رئیس هیئت مدیره با توجه به جایگاهی که دارد نباید کار اجرایی انجام دهد.

وی در واکنش به انتقاد برخی‌ها مبنی بر اینکه اخلاق حمیدرضا سیاسی نسبت به گذشته تغییر کرده، اظهار داشت: شاید وقتی دست افراد تریبون باشد این اتفاق رخ بدهد و نگاه تغییر کند. اگر ما در باشگاه با رحیمی مشکل داشتیم بخشی از آن به خاطر این بود که رحیمی کارهایش را انفرادی انجام می‌داد و از کسی مشورت نمی‌گرفت اما همین اتفاق دوباره در حال رخ دادن است.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: وقتی کسی به حرف اعضای هیئت مدیره گوش نمی‌دهد و در باشگاه کسی به راهنمایی‌ها عمل نمی‌کند من حرف‌هایم را در رسانه می‌زنم. چرا کاری می‌کنید که مجلس به فوتبال ورود کند. من با صحبت‌های آقای نوباوه کاملاً موافق هستم. چرا نمی‌گذاریم چند «بچه مسلمان» به فوتبال بیایند و این ورزش را از ریشه تغییر بدهند؟

کاظم‌پور در ادامه گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به این سؤال که چرا تکلیف مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مشخص نمی‌شود خاطرنشان کرد: من به سلیمی ارادت خاصی دارم اما نمی‌شود به خاطر اینکه او به مکه رفته مدیرعامل را انتخاب نکنیم. پس از برکناری رحیمی و دایی ما جلسه  هیئت مدیره‌‌ای برگزار نکردیم و منفعل شدیم. متأسفانه هیئت مدیره تشکیل جلسه نمی‌دهد و ما هم از آن خطی که برای خودمان تعریف کردیم خارج شدیم.

وی در واکنش به این مسئله که شنیده می‌شود حمیدرضا سیاسی برای حضور در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس قول پرداخت 5 میلیارد تومان داده، گفت: اگر واقعاً به خاطر پول یک نفر را به هیئت مدیره آوردیم کار اشتباهی بوده است. مگر می‌شود توان فکری و عملیاتی یک نفر را نادیده گرفت و فقط به خاطر پول کسی را عضو هیئت مدیره کرد؟!

کاظم‌پور درباره اختلافاتی که بین اسپانسر این باشگاه و هیئت مدیره وجود دارد، اظهار داشت: من از ریز ماجرا اطلاعی ندارم و فقط چیزهایی در رسانه‌ها شنیدم اما اسپانسر اندازه توان خودش به باشگاه پول تزریق کرده است. این در حالی است که اسپانسر به علت وجود چند اسپانسر دیگر نتوانسته سود دهی داشته باشد.

وی بار دیگر با اشاره به سفر مدیران باشگاه پرسپولیس (منتقمی و سیاسی) به اسپانیا عنوان کرد: باز هم می‌گویم که بعد از رفتن دایی و درخشان هیچ جلسه هیئت مدیره‌ای نداشتیم و این وضع به وجود آمد. لابی کردن با تیم‌های بزرگ و عکس گرفتن با بازیکنان تیم‌های خارجی چه چیزی به فوتبال ما اضافه می‌کند؟ من نمی‌توانم از این رفتار بگذرم. ما نسل جبهه و جنگ هستیم و این رفتارها را قبول نمی‌کنم. البته نه اینکه چون از نسل جنگ هستیم مخالف پیشرفتیم؛ اتفاقاً دوست داریم به روز باشیم اما از اصول خود کوتاه نمی‌آییم. مگر می‌شود کسی برای حضور در جلسه‌ای نداند چه کسانی در جلسه حضور دارند؟

کاظم‌پور ادامه داد: اگر کسی در خیابان با شما سلام و علیک کند می‌توانید بگویید این فرد را نمی‌شناختید اما در یک جلسه عمومی و مهم اینطور نیست. یعنی شما نمی‌دانستید با چه کسی دست می‌دهید و عکس می‌اندازید؟ ما خودمان را فرزندان نظام جمهوری اسلامی می‌دانیم و ارزش پرسپولیس هم به این است که زیر پرچم این نظام است. مگر قبل از انقلاب تیم تاج نبود اما ما این تیم را قبول نداشتیم و بعد از انقلاب استقلال را قبول کردیم. چرا خودمان را خودباخته جلوه می‌دهیم؟ چرا به هر قیمتی می‌خواهیم کارهایمان پیش برود؟

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: زمان رحیمی به او گفتم که حسابرسی پول‌های خرج شده کجاست؟ مگر می‌شود کلی پول خرج شود و با یک لیست بخواهیم سر و ته حساب و کتاب را جمع کنیم؟ از همان زمان همه چیز به هم ریخت، پس از این اتفاقات من به عنوان ناظر مالی باشگاه انتخاب شدم که این مسئله باعث ناراحتی رحیمی شد.

کاظم‌پور افزود: مالدینی به تهران آمد اما وقت خروج از کشور برای مصاحبه درخواست پول کرد؛ چرا به اینجا رسیدیم؟ به جای اینکه این کارها را انجام دهیم بهتر است تیم‌های پایه خود را تقویت کنیم. به فکر این نباشیم که در ورزشگاه‌ها ما را بیشتر تشویق کنند بلکه کاری کنیم که ماندگار باشد. دوستان به جای اینکه با جام‌ها عکس بگیرند، یاد بگیرند که چطور ساختارها را تغییر بدهند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon