انتقاد از عملکرد پاکستان در قبال تروریست‌های مرزی/ "تعقیب تروریست‌ها حق طبیعی ماست"

انتقاد از عملکرد پاکستان در قبال تروریست‌های مرزی/ "تعقیب تروریست‌ها حق طبیعی ماست"

خبرگزاری تسنیم: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در سراوان گفت: تعقیب عناصر خودفروخته تروریستی حق طبیعی ما است و قطعا این کار را خواهیم کرد.

منصور حقیقت‌پور عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در سراوان گفت: ما هم از وزارت خارجه و هم از وزارت کشور انتظار داریم قاطعانه با دولت پاکستان در عدم حاکمیت و مقابله با گروه‌های تروریستی برخورد کند.

وی افزود: به هرحال تلفات زیادی را تروریست‌ها در این منطقه به ملت عزیزمان وارد کرده‌اند و باید مقابله جدی با آنها صورت گیرد و دولت پاکستان باید پاسخگو باشد، در هر دیداری که مقامات وزارت کشور با مقامات این کشور داشته‌اند آنها قول‌هایی می‌دهند، اما باز می‌بینیم که هنوز پاکستان حاکمیت قوی بر منطقه جفرافیایی خود ندارد و اگر وضع به همین شکل باشد ما هم بلدیم یک سری کارها انجام دهیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه تعقیب عناصر خودفروخته تروریستی حق طبیعی ما است و قطعا این کار را خواهیم کرد، تصریح کرد: ما برنامه‌های امنیتی خوبی داریم و اگر این وضع ادامه داشته باشد، مقابله و همگی آنها را نابود خواهیم کرد.

حقیقت‌پور در ادامه به وضعیت منطقه و اوضاع کوبانی در عراق اشاره و تصریح کرد: ما از دولت ترکیه به خاطر همراهی با داعش به شدت انتقاد داریم، آنها همراه داعشی‌ها در نابودی کوبانی هستند و این وضع قابل قبول نیست.

وی خاطرنشان کرد: ما مشاهده می‌کنیم که مجروحان داعش امروز در بیمارستان‌های ترکیه مداوا می‌شوند و این خاطره خوبی را از دولت‌مردان این کشور نزد افکار عمومی نمی‌گذارد و یک روز پاسخ این خیانت خود را خواهند گرفت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon