ارتش سوریه به اطلاعات مهمی در مناطق پاک‌سازی‌شده دست یافته است

ارتش سوریه به اطلاعات مهمی در مناطق پاک‌سازی‌شده دست یافته است

خبرگزاری تسنیم: مناطقی که ارتش سوریه طی چند هفته اخیر آنها را از وجود عناصر تروریستی و مسلح پاک‌سازی کرده، از حیث در برداشتن اطلاعات امنیتی و نظامی گنج گران‌بهایی برای ارتش سوریه به‌شمار می‌آید.

به‌گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به‌نقل از هفته‌نامه فلسطینی المنار، نیروهای ارتش سوریه و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی این کشور موفق شدند، اطلاعات امنیتی و نظامی بسیار مهمی را هنگام پاک‌سازی مناطق تحت تسلط و کنترل گروه‌های تروریستی و افراد مسلح و به دست گرفتن این مناطق به دست آورند.

منابع آگاه در این خصوص به المنار گفتند، اطلاعات امنیتی و نظامی به دست آمده توسط نیروهای ارتش سوریه از این مناطق را باید به صندوقچه اسرار گران‌بهایی توصیف کرد که نقش هریک از کشورهای توطئه کننده را علیه سوریه بیش از پیش افشا می‌کند.

این منابع در ادامه توضیح دادند که ارتش سوریه قصد دارد، این اطلاعات را در آینده منتشر کند، اطلاعاتی که بنابر اظهار فرماندهان ارشد ارتش سوریه ماهیت بسیاری از رژیم‌ها را بیش از پیش برملا می‌کند و رابطه و نقش واقعی آنها با اجرای طرح صهیونیستی ــ آمریکایی در منطقه خاورمیانه و میزان جرم و جنایات‌های به اجرا گذاشته شده توسط آنها علیه مردم و کشور سوریه و دست داشتن آنها در کشتار شهروندان بی‌گناه سوری و سرقت و غارت منابع و املاک عمومی و دولتی و خصوصی را بیش از پیش آشکار و افشا می‌کند.

همچنین این منابع تأکید کردند که از جمله اطلاعات به دست آمده میزان کمک‌های مالی و بودجه‌های اختصاص یافته به گروه‌های تروریستی و افراد مسلح فعال در سوریه توسط دو کشور عربستان سعودی و قطر است.

غیر از آن این اطلاعات شیوه آموزش تروریست‌ها و افراد مسلح و اماکن این آموزش‌ها در ترکیه و سرزمین‌های اشغالی و اینکه با مشارکت چه طرف‌های خارجی این آموزش‌ها صورت می‌گرفته و این تروریست‌ها چگونه در سوریه هدایت می‌شدند را، نیز افشا می‌کند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان