خوروش: فدراسیون نمی‌تواند یک سفر را برنامه‌ریزی کند/ چرا بازیکنان‌مان دیر به تیم اضافه می‌شوند؟

خوروش: فدراسیون نمی‌تواند یک سفر را برنامه‌ریزی کند/ چرا بازیکنان‌مان دیر به تیم اضافه می‌شوند؟

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم فوتبال سپاهان از نوع سفر تیم ملی و دیر اضافه شدن بازیکنان ملی‌پوش به باشگاه‌ها انتقاد کرد.

رسول خوروش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت تیم فوتبال سپاهان پیش از برگزاری دیدار این تیم مقابل گل‌گهر سیرجان در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی کشور گفت: وضعیت بسیار خوبی در تیم حاکم است و تمرینات خوبی را در تعطیلات لیگ انجام دادیم و همه بازیکنان سرحال هستند.

وی با ابراز رضایت از وضعیت بازیکنان و جو خوبی که در تمرینات این تیم حاکم است، افزود: در حال حاضر در تیم آرامش خوبی حکم‌فرماست و همه بازیکنان به جز ملی‌پوشان در اختیار آقای فرکی قرار دارند. ملی‌پوشان نیز قرار است به تیم اضافه شوند و به هیچ‌وجه قصد نداریم بازی جام حذفی را ساده بگیریم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه شناخت چندانی از تیم گل‌گهر سیرجان ندارند، اظهار داشت: گل‌گهری‌ها 2 بازی آخر خود را باخته‌اند و مطمئناً برای اینکه انگیزه‌شان بالا برود مقابل ما تمام توان‌شان را خواهند گذاشت تا یک بازی خوب و روحیه‌بخش را انجام دهند. به همین دلیل نمی‌خواهیم آنها را دست کم بگیریم که خدایی نکرده به یک‌باره غافلگیر شویم. مطمئناً گل‌گهر تیم خوبی است که توانسته نماینده ساری را در جام حذفی شکست دهد و به این مرحله برسد.

خوروش درباره اینکه بازیکنان تیم ملی باید 8 ساعت در فرودگاه دبی معطل شوند و این موضوع باعث نمی‌شود بازیکنان ملی‌پوش سپاهان با خستگی به تمرینات اضافه شوند، عنوان کرد: برنامه‌ریزی سفر تیم ملی اصلاً مشخص نیست. گویا قرار بوده روز گذشته (سه‌شنبه) تیم ملی ساعت 10 صبح با بنفیکا بازی کند و ساعت 3 و نیم بعدازظهر (15:30) هم به ایران برگردند اما مشخص نیست چه اتفاقی افتاده یا به پرواز نرسیده‌اند که قرار است امروز برگردند و فردا به ایران می‌رسند.

وی با انتقاد از برنامه‌ریزی سفر تیم ملی به پرتغال و نحوه بازگشت اعضای تیم به ایران، یادآور شد: پرواز تیم ملی اکنون به گونه‌ای است که بازیکنان از لیسبون به دبی می‌آیند و باید 8 ساعت هم در فرودگاه دبی معطل شوند. تا جایی که من خبر دارم در روز 3، 4 پرواز مستقیم از اروپا به تهران وجود دارد و حتی از فرودگاه لیسبون به تمام پایتخت کشورها پرواز مستقیم داریم، اما نمی‌دانم برنامه‌ریزی به چه شکل است.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با طرح این پرسش که چرا بازیکنان این تیم باید بعد از یک روز تأخیر 8 ساعت هم در فرودگاه دبی معطل شوند،‌گفت: هنوز نمی‌توانیم یک سفر را برنامه‌ریزی کنیم تا بازیکنان تیم ملی بعد از یک اردو راحت‌تر به کشور بازگردند. به نظرم این ایراد از برنامه‌ریزی است و اگر فدراسیون از قبل با یک آژانس قرارداد می‌بست می‌توانستیم با پروازی مستقیم یا راحت‌تر بازیکنان را به ایران برگردانیم. می‌توان با پرس‌وجو از آژانس‌های مسافرتی مدت زمان سفر تیم ملی از پرتغال به ایران را مشخص کرد و آن موقع برنامه‌ریزی فدراسیون را مقایسه کنیم.

خوروش با اشاره به رها شدن بازیکنان این تیم در فرودگاه امام خمینی (ره) که با تیم فوتبال جوانان به میانمار رفته بودند، اظهار داشت: بازیکنان جوان ما را به خود به میانمار برده‌اند و آنها پس از اینکه امروز به ایران برگشتند در فرودگاه رها شدند و اعلام شده خودتان به شهرتان بروید. نمی‌دانم آیا قبل از رفتن به رقابت‌های قهرمانی آسیا هم با بازیکنان همین رفتار می‌شد یا به این خاطر که این تیم حذف شده فدراسیون این‌گونه با بازیکنان جوان برخورد کرده است.

وی ادامه داد: فدراسیون وظیفه دارد برای بازیکنان شهرستانی بلیت برگشت به شهرهای‌شان را بگیرد یا اگر قرار است در تهران بمانند برای آنها هتل مهیا کند، اما هیچ‌کدام از این کارها انجام نشده و بازیکنان ما در تهران رها شده‌اند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه گفته شجاع خلیل‌زاده به دلیل سرباز بودن نیم فصل از این تیم جدا می‌شود و به تراکتورسازی می‌پیوندد، گفت: این خبر صحت ندارد و تکذیب می‌کنم و فعلاً هیچ اتفاقی رخ نداده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon