سمندر: چون پسر رئیس فدراسیون هستم باید از کاراته بروم؟/ چرا به وعده‌های‌شان عمل نمی‌کنند؟


سمندر: چون پسر رئیس فدراسیون هستم باید از کاراته بروم؟/ چرا به وعده‌های‌شان عمل نمی‌کنند؟

خبرگزاری تسنیم: ملی‌پوش وزن ۶۷ کیلوگرم کاراته کشورمان علیه کادر فنی تیم ملی موضع‌گیری کرد.

حسین سمندر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ضمن انتقاد شدید از کادر فنی تیم ملی کاراته اظهار داشت: چرا کادر فنی جوابگوی ملی‌پوشان نیست؟ در یک سال گذشته با وعده‌هایی که به نفرات در مورد اعزام‌های آسیایی و جهانی داده‌اند، فدراسیون را به چالش کشیده‌اند. مدیر تیم‌های ملی باید کاری کند که مربیان پاسخگوی ملی‌پوشان باشند.

وی ادامه داد: از سال گذشته تمام مبارزات انتخابی را برده‌ام. در لیگ جهانی ترکیه فینالیست شده‌ام، در امارات حقم بود در بخش انفرادی فیکس شوم اما به خاطر دوستی با سعید احمدی و احترام به تصمیم فدراسیون در بخش تیمی حاضر شدم. در مسابقات کشورهای اسلامی هم همین مشکل برایم پیش آمد و چون سعید احمدی قهرمان جهان بود در بخش تیمی حاضر شدم و اتفاقا باعث برد تیم هم شدم. در کاراته‌ وان‌های اندونزی و ژاپن نیز مدال گرفتم. آیا حقم نیست در مبارزات انتخابی حاضر شوم؟

ملی‌پوش 67 کیلوگرم کشورمان عنوان کرد: چرا باید در اردوی تیم ملی نباشم؟ چون پسر رئیس فدراسیون هستم هیچ حقی ندارم؟ باید از کاراته بروم؟ چرا نباید در رقابت‌های انتخابی تیمی مبارزه کنم؟ حالا چون در بازی‌های آسیایی موفق نبودم باید همه موفقیت‌هایم نادیده گرفته شود؟ به همین دلیل است که اصراری برای حضور در بخش انفرادی ندارم اما فکر می‌کنم در بخش تیمی حق داشته باشم.

سمندر خاطر نشان کرد: کادر فنی چرا جوابگوی وعده و وعیدهایی نیست که به بازیکنان داده است؟ مدیر تیم‌های ملی باید کاری کند که مربیانش پاسخگو باشند. همین کادر فنی وضعیت فدراسیون را خراب و حاشیه ایجاد کرده است. قبل از بازی‌ها به برخی از بازیکنان گفتند به مسابقات آسیایی می‌روید و به برخی هم قول حضور در رقابت‌های جهانی را دادند. ناحق نمی‌گویم. من چون سمندر هستم باید بیرون از اردوهای تیم ملی باشم؟ چرا مربیان به قول و وعده‌های‌شان عمل نمی‌کنند؟

وی در خاتمه اظهار داشت: وضعیت بچه‌های دیگر از من بهتر است. فقط اسمش این است که من پسر رئیس فدراسیون هستم. همیشه به خاطر این اسم حقم نادیده گرفته می‌شود. من چرا نباید در مبارزات انتخابی شرکت کنم؟

انتهای پیام/

 

بیشتر بخوانید...
بیشتر بخوانید...
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon