«رو در رو با شیطان»؛ پرمخاطب‌ترین مستند این روزهای تلویزیون

«رو در رو با شیطان»؛ پرمخاطب‌ترین مستند این روزهای تلویزیون

خبرگزاری تسنیم: «رو در رو با شیطان» آن فیلم مستندی با محوریت شهدای نبرد دریایی با آمریکا همچون شهید نادر مهدوی و بیژن گرد است. این فیلم که در برنامه «ثریا» شبکه یک پخش شده است با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، «رو در رو با شیطان» آن فیلم مستندی با محوریت شهدای نبرد دریایی با آمریکا همچون شهید نادر مهدوی و بیژن گرد است. این فیلم که در برنامه «ثریا» شبکه یک پخش شده است با استقبال مخاطبان مواجه شده است. مردم با ارسال حدود سه هزار پیامک متنی در مورد این مستند، رضایت خود را از پخش آن اعلام کردند.

یکی از مخاطبان در پیامکش نوشته است: «من با گریه دارم این مستند رو نگاه می‌کنم و به شهامت و شجاعت این مردان شجاع و غیور افتخار می‌کنم و به احترام اونا این مستند رو ایستاده نگاه می کنم.خیلی عالیه»

مخاطب دیگری نوشته: «سلام واقعا از شما ممنونم. این تشکر از طرف همه افراد خانوادم هستش. مستند واقعا بی نظیری بود. وقایعی رو امشب دیدیم که تا حالا کسی نگفته بود. واقعا شاد شدیم و نیرو گرفتیم. خدا قوت، دست همه بچه‌های ثریا درد نکنه. قسمت بعد رو هم زود بذارید. خواهشا بیشتر اطلاع رسانی کنید مخصوصا از کانالای دیگه.برای شادی روح شهدا صلوات»

مخاطب دیگری با انتقاد از برنامه‌های دیگر صدا و سیما گفته: «من از شما صداوسیما یه گله دارم. چرا یه فیلم بی معنی رو 100 بار از تلویزیون پخش می کنید ولی همچین برنامه های بسیار زیبایی رو خیلی کم پخش می کنید؟»

جذب مخاطب جوان و نوجوان توسط فیلم‌های مستندی که به بازخوانی تاریخ دفاع مقدس و حماسه‌های جوانان ایرانی آن زمان می‌پردازد نکته‌ای است که در پیامک یکی دیگر از مخاطبان به آن اشاره شده است. «سلام. با تشکر از برنامه امشب ثریا. خیلی عالی بود. حتی دخترم که سیزده سال بیشترنداشت غرق در برنامه شد و خیلی چیزها از فداکاری و ایثار دلیر مردان و شهیدان یادگرفت. موفق و موید باشید. خدایارتان»

نوجوان دیگری نوشته: «سلام. من یک دختر  19 سالم که به هیچ حذبی گرایش نداشتم. با دیدن این مستند شما، چهره مردان غیور سرزمینم و ماهیت زشت آمریکا برایم آشکار شد.»

جوان دیگری گفته: «با سلام. جالب بود. من 27 سالمه. اولین بارمه در مورد همچنین حماسه هایی اطلاع پیدا می‌کنم. کاش می‌شد بیشتر از این حماسه ها بگین»

مربی تربیتی یک دبیرستان تاکید کرده است:  «سلام. خسته نباشید. مستند رو در رو با شیطان عالی بود. خدا خیرتون بده. شما واقعا سربازان گمنام امام زمانید. نسل امروز تشنه ی دیدن این رشادتهاست. من مربی تربیتی دبیرستان هستم. باور کنید خیلی تاثیر گذار است. به تمام بچه های ثریا افتخار می کنیم.براى قسمت بعدی اطلاع رسانی کنید.»

ایرانی دیگری نوشته: «من بعنوان یک اهل سنت ایرانی به این فرماندهان و شهیدان جنگ تحمیلی افتخارمی‌کنم که دشمنان رو ناکام کردند»

فرد دیگری با ارسال پیامکی تاکید کرده:‌ «رو در رو با شیطان یعنی زدن 6 سیلی فراموش نشده غیرت اسلامی انقلابی فرزندان روح الله در اوج مظلومیت به آن شیطان بزرگ ،هیهات فرزندان پا در رکاب و قدرتمند امام خامنه ای اجازه دهند جان نثاری نسل گذشته در شرایط خیبری امروز در هیاهوهای سیاسی سیاستبازان خوشخیال  گم شود. بایدباور کنیم توانایی خود را و مواضع ضعف آمریکا را که هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.»

رزمنده‌ای در پیامکی که به «ثریا» فرستاده گفته: «سلام. منم شش سال در جنگ بودم و با عراق جنگیدم و الان بدون درامد ازهیچ ارگانى دارم با حقوق کارگرى می‌گذرم . این مسائل هارو به تصویر بکشید تا اونهایى که میگن .اقایان دارن حقوق مفت میگیرند بدانند که همین اقایان مملکتو نگه داشتند و دشمن تا دندان مسلح عقب راندند.»

دبیر تاریخ یک دبیرستان هم با انتقاد از ضعف اطلاعاتی کتب درسی موجود درباره دفاع مقدس گفته: درود بر شما
. متاسفانه و هزاران متاسفانه دیگر، اطلاعات ما درباره جنگ، در برابر دیگر مسایل بسیار کم است. بنده خودم دبیر تاریخ هستم. همیشه ایرادی که به کتب درس تاریخ در جلساتی که با همکاران داریم وارد می کنم این است کتابهای تاریخ مدارس هیچ اطلاعاتی درباره جنگ برای دانش اموز ندارد. در دانشگاه هم یه کتاب 2 واحدی دفاع مقدس که واقعا کافی نیست. من برنامه جذاب شما را اتفاقی از کانال یک دیدم و بسیار گریه کردم. کاش ساعت شروع این برنامه را از قبل در تمام کانالها اعلام می کردید. به نظرم برنامه شما از تمام فیلمها و برنامه های جنگ جذاب تر و با محتوا تر است. 
اجرتون با علمدار کربلا»

رسانه‌ها چندی پیش نیز از پیامک حاتمی کیا به سردار تنگسیری، جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه خبر دادند که بعد از دیدن این مستند ارسال کرده بود. ان کارگردان نوشته بود: برادرم سردار تنگسیری! فیلم رو در رو با شیطان را دیدم. همچنان مبهوت ایمان و ثبات قدمتان هستم. دعا کنید خدا قدرتی به این سرباز فیلمساز بدهد تا بتواند این عظمت شما را تصویر کند. التماس دعا. حاتمی کیا.

 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران