نشست هم‌اندیشی مبلغان نخبه فضای مجازی در قم برگزار شد


نشست هم‌اندیشی مبلغان نخبه فضای مجازی در قم برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: نشست هم‌اندیشی مبلغان نخبه فضای مجازی تهدیدها و فرصت‌ها با حضور آیت‌الله امینی و جمعی از مبلغان نخبه در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، ظهر امروز نشست هم‌اندیشی مبلغان نخبه فضای مجازی تهدیدها و فرصت‌ها با حضور آیت‌الله امینی رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مبلغان نخبه فضای مجازی در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

آیت‌الله ابراهیم امینی با اشاره به گسترش اینترنت در زندگی امروز بشر، اظهار کرد: در شرایط کنونی اینترنت جزیی از زندگی بشر شده ‌و اهمیت این فضا در حوزه علمیه، دانشگاه‌ها و زندگی مردم غیرقابل‌انکار شده است.

وی با اشاره به اهمیت بررسی فضای مجازی، افزود: باید فضای مجازی را به‌طور کامل بررسی کرد و بر اساس آن مردم را از فرصت‌ها و تهدیدهای موجود در این فضا آگاه کنیم.

حجت‌الاسلام احمد واعظی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت طلاب نخبه در استفاده از فضای مجازی، تصریح کرد: در بررسی آفت‌های فضای مجازی باید از ظرفیت طلاب نخبه به‌خوبی استفاده شود و بر همین اساس نیز جلساتی با آیت‌الله جوادی آملی و آیت‌الله مکارم برگزار کرده‌ایم.

رمضان علی بذرافشان با اشاره به استفاده از ظرفیت تولیدات محتوایی طلاب، عنوان کرد: ما آمادگی لازم راداریم تا از تولیدات طلاب استفاده لازم را داشته باشیم و به‌واسطه آن درجه آگاهی مردم را بالاتر ببریم.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی تبلیغی با اشاره به استفاده از ظرفیت رادیو معارف، تاکید کرد: باید ظرفیت‌های لازم را بالا ببریم و در این راستا نیز محصولات صوتی و تصویری را به مردم ارائه داد.

حجت‌الاسلام سید سعید عاملی با اشاره به‌سرعت بالای اینترنت، گفت: درگذشته اگر ناشری کتابی را چاپ می‌کرد تعدادی را به‌عنوان شمار در نظر می‌گرفت اما در حال حاضر در اینترنت پایان‌ناپذیری وجود دارد و هرچقدر که یک کتاب دانلود می‌شود بازهم منبع تمام نمی‌شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon