گرامیداشت سالگرد شهادت چهارمین شهید محراب در کرمانشاه برگزار می‌شود

گرامیداشت سالگرد شهادت چهارمین شهید محراب در کرمانشاه برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت چهارمین شهید محراب آیت‌الله اشرفی اصفهانی فردا رأس ساعت ۱۱ با سخنرانی حجت‌الاسلام اکرمی مشاور رئیس جمهور در مسجد جامع کرمانشاه برگزار می‌شود.

عباس سروری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با گرامیداشت یاد چهارمین شهید محراب آیت‌الله اشرفی اصفهانی اظهار کرد: با توجه به اینکه آیت‌الله اشرفی اصفهانی از یاران دیرینه امام خمینی(ره) و امام جمعه کرمانشاه بوده‌ا‌ند به مناسبت سالروز شهادت ایشان فردا پیش از خطبه‌های نماز جمعه مراسمی در مسجد جامع کرمانشاه برگزار می‌شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مشاور رئیس جمهور حجت‌الاسلام اکرمی در این مراسم به ایراد سخنرانی می‌پردازند خاطرنشان کرد: آیت‌الله اشرفی اصفهانی از یاران با وفای امام خمینی(ره) و امام جمعه کرمانشاه بودند که عمر بابرکتشان را در راه ارزش‌های انقلاب اسلامی سپری کردند.

سروری با بیان اینکه این مراسم رأس ساعت 11 صبح در مسجد جامع برگزار می‌شود عنوان کرد: امام خمینی(ره)، آیت‌الله اشرفی اصفهانی را همواره در صراط مستقیم می‌دانستند و بیش از 60 سال ایشان را می‌شناختند بنابراین شرکت در این مراسم به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی برای مردم ضروری است.

وی با تأکید بر اینکه آیت‌الله اشرفی اصفهانی بعد از تلاش‌های بی‌وقفه در مسیر انقلاب در نهایت به فوز عظیم شهادت نایل شدند افزود: آحاد مردم ولایتمدار استان باید همچون گذشته علاوه بر شرکت در نماز جمعه به پاس گرامیداشت زحمات و شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی در این مراسم حضور یابند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon