گسترش فولاد کار ما را سخت کرد / بازیکنانم نقشه‌هایمان را اجرا کردند

گسترش فولاد کار ما را سخت کرد / بازیکنانم نقشه‌هایمان را اجرا کردند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم شهدای ارتش اصفهان گفت: بازیکنانم امروز به خوبی توانستند نقشه‌هایم را اجرا کنند و از عملکردشان راضی هستم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سجاد ابرقویی‌نژاد در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: بازی امروز برای ما خیلی مفید بود و توانستیم از این بازی کسب تجربه کنیم. گسترش فولاد تیم منسجمی است که نسبت به بازی‌های گذشته خود تغییراتی کرده بود.

وی افزود: بازی این تیم مقابل ذوب‌آهن را دیده‌ بودیم که از کناره‌ها بازی می‌کردند اما امروز از عمق دفاع به ما فشار آورده بودند که کار ما را دشوار کرده بود.

سرمربی تیم شهدای ارتش اصفهان خاطرنشان کرد: بازیکنانم توانستند نقشه‌های‌مان را به خوبی اجرا کنند و اینکه دو گل در آخرین دقایق بازی دریافت کردیم نشان‌دهنده این است که ما یک تیم استانی هستیم و تجربه‌ای در این زمینه نداریم.

ابرقویی‌نژاد تصریح کرد: سایپا تا این لحظه شش گل به حریفش زده است که نتیجه تیم ما ثابت می‌کند، عملکرد خیلی خوبی داشته‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: تمامی هزینه‌های تیم ما، حتی لباس‌های‌مان را هیئت فوتبال متقبل شده است که باید از آنها تشکر کنیم.

سرمربی تیم شهدای ارتش اصفهان در پاسخ به اینکه چرا یکی از بازیکنان این تیم با وجود سرباز بودن خالکوبی داشت، گفت: شکل خالکوبی این بازیکن به چندین سال گذشته مربوط می‌شود و نمی‌توان کاری کرد. ما نیز با این موضوع موافق نیستیم.

انتهای پیام/ ب

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon