حفظ انسجام سیاسی مهمترین دستاورد وزارت اطلاعات است

حفظ انسجام سیاسی مهمترین دستاورد وزارت اطلاعات است

خبرگزاری تسنیم: استاندار گیلان گفت: یکی از عملکردهای سنگین وزارت اطلاعات، حفظ انسجام سیاسی و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است و این نیروها در صیانت از اموال عمومی و دولتی و جلوگیری از حیف و میل بیت المال، نقش مهمی دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، محمدعلی نجفی عصر امروز در همایش سی سال مجاهدت‌های خاموش که به مناسبت سی امین سالگشت تاسیس نهاد مردمی وزارت اطلاعات و قدردانی از تلاش‌های پرسنل خدوم اداره کل اطلاعات استان گیلان در رشت برگزار شد، اظهار کرد: امنیت و ثبات جامعه امروز، مدیون فداکاری نیروهای اطلاعات است و در سایه مجاهدت‌های خاموش، این امنیت درحد بسیار مطلوبی حفظ شده است.

وی افزود: امروز امنیت مردم و احساسی که در برقراری امنیت در جامعه وجود دارد مدیون عملکرد قابل ستایش نیروهای وزارت اطلاعات است.

استاندار گیلان، وزارت اطلاعات را مولود انقلاب اسلامی خواند و گفت: پاک‌ترین و امین‌ترین افراد کشور در این مجموعه حضور و فعالیت دارند و بار سنگین تامین امنیت را به دوش می‌کشند.

نجفی، دغدغه اصلی وزارت اطلاعات را تامین آسایش روحی، روانی و مادی مردم ذکر و تصریح کرد: امروز سربازان گمنام امام زمان (عج) به خوبی توانسته‌اند در سایه مجاهدت‌های خاموش، امنیت کشور را درحد مطلوبی برقرار کنند.

وی تاکید کرد: وزارت اطلاعات به عنوان ضامن اصلی امنیت کشور، نقش بسیار پررنگی در این عرصه داشته و در همه حوزه‌ها موفق بوده است.

استاندار گیلان گفت: مردم از عملکرد نیروهای وزارت اطلاعات که بصورت مستقیم قابل ارایه نیست، آگاه نمی شوند ولی با توجه به ثبات و امنیتی که در کشور برقرار است، رضایت عمومی از فعالیت های این مجاهدان وجود دارد.

نجفی خاطرنشان کرد: یکی از عملکردهای سنگین وزارت اطلاعات، حفظ انسجام سیاسی و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است و این نیروها در صیانت از اموال عمومی و دولتی و جلوگیری از حیف و میل بیت المال، نقش مهمی دارند.

وی همچنین عملکرد وزارت اطلاعات در مقابله با باندهای سازمان یافته قاچاق و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه را موفقیت آمیز ذکر کرد.

استاندار گیلان با اشاره به توطئه انگیزی و اختلاف افکنی دشمنان بویژه میان اقوام و قومیت‌های مختلف، افزود: این دسیسه‌ها با هوشیاری پرسنل وزارت اطلاعات، خنثی شد و دشمن همواره در این زمینه ها ناکام مانده است.

نجفی به نقش برجسته وزارت اطلاعات در مقابله با فسادهای اقتصادی اشاره و تصریح کرد: نیروهای این مجموعه در مقابله با پولشویی‌ها، فرارهای مالیاتی و سودجویی‌ها، حضور جدی و هوشمندانه‌ای داشته اند.

وی افزود: حفظ آرامش و امیدآفرینی در جامعه طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و رویکرد دولت یازدهم، از دستاوردهای وزارت اطلاعات است.

استاندار گیلان گفت: وزارت اطلاعات منطبق با برنامه‌های دولت تدبیر و امید برای حفظ امید و آرامش در جامه ایفای نقش می‌کند و در عین حال، صیانت از آبرو، حیثیت و اسرار مردم و حفظ اعتماد عمومی را وجهه همت خویش ساخته است.

به گزارش تسنیم، به مناسب سی امین سالگرد تاسیس وزات اطلاعات، مراسمی تحت عنوان " سی سال مجاهدهای خاموش" با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان، مدیران و اعضای شورای تامین استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و ائمه جمعه شهرستان‌های گیلان برگزار شد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon