به وسیله پند و نصیحت با کسی که اخبار را بیرون می‌دهد، برخورد می‌کنیم/ دنبال جنجال نیستیم

به وسیله پند و نصیحت با کسی که اخبار را بیرون می‌دهد، برخورد می‌کنیم/ دنبال جنجال نیستیم

خبرگزاری تسنیم: سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که می‌خواهد با پند و نصیحت با کسانی که اخبار درون اردوی پرسپولیس را منتشر می‌کنند، برخورد کند.

بهروز منتقمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل کارگر بنه‌گز بوشهر در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس بازی خوبی به نمایش گذاشتند و پیروزی خوبی هم کسب کردند هر چند می‌توانستند با گل‌های بیشتری حریف را شکست بدهند.

وی در مورد اینکه برخی از اخبار درون اردوی پرسپولیس به رسانه‌ها کشیده می‌شود، عنوان کرد: روز گذشته در این خصوص با محمود خوردربین جلسه‌ای را برگزار کردیم و منتظر بررسی‌های سرپرست تیم در این مورد هستیم. باید ببینیم نوع انتشار اخبار چگونه است تا با آن برخورد کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: نباید بحث‌های درون خانوادگی به راحتی به بیرون درز پیدا کند و این حساسیت‌ها به وجود بیاید. البته در بحث‌های درون خانوادگی چیز بدی گفته نمی‌شود.

منتقمی در پاسخ به این سؤال که با کسانی که اخبار درون اردویی را به بیرون منتقل می‌کنند چه برخوردی می‌شود، گفت: ما سعی می‌کنیم با پند و نصیحت این مشکل را برطرف کنیم، البته در مورد تنبیهات انضباطی هم کمیته انضباطی تصمیم‌گیرنده خواهد بود. البته تمام تلاش ما این است که تا کار به جنجال کشیده نشود.

وی در واکنش به این مسئله که شنیده می‌شود او و سیاسی روز دوشنبه از کار در باشگاه پرسپولیس برکنار می‌شوند، خاطرنشان کرد: هر فردی که در پستی مسئولیت می‌گیرد روزی هم از آن پست می‌رود. در این مورد هم ما تصمیم‌گیرنده نیستیم و مقامات بالا دستی وضعیت را مشخض می‌کنند اما تا الان هیچ صحبتی در این مورد مطرح نشده است. من هم تا زمانی که باشم تلاشم را انجام می‌دهم تا کارهای باشگاه به خوبی پیش برود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon