داعش عامل استکبار برای مهار موج بیداری اسلامی است

داعش عامل استکبار برای مهار موج بیداری اسلامی است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت سروآباد گفت: استکبار جهانی از گسترش روز به روز دین اسلام در کشورهای غربی هراس دارد و در راستای مهار موج بیداری اسلامی، نسبت به ایجاد این گروهک تروریستی اقدام کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سروآباد، ماموستا سیدعبدالقادر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سروآباد که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، با اشاره به پیدایش گروهک تکفیری داعش در منطقه خاورمیانه اظهار کرد: داعش گروهکی ترویستی است که با هدف ضربه زدن به اعتقادات، باورها و ارزش های دینی مسلمانان به وجود آمده است.

وی گفت: استکبار جهانی از گسترش روز به روز دین اسلام در کشورهای غربی هراس دارد و در راستای مهار موج بیداری اسلامی، نسبت به ایجاد این گروهک تروریستی اقدام کرده است.

امام جمعه موقت سروآباد، داعش را فتنه ای ویران کننده برشمرد و تصریح کرد: هدف نهایی این گروه اسلام ستیزی و اسلام هراسی در جهان است ولی به یاری خداوند این هدف شوم هیچ‌گاه محقق نخواهد شد.

وی با تبریک سالگرد تأسیس وزارت اطلاعات به سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: امنیت و آسایشی که امروز در کشور برقرار است، به برکت زحمات شبانه روزی نیروهای خدوم حوزه امنیت کشور شکل گرفته است.

ماموستا حسینی افزود: امروز نیروهای امنیتی و اطلاعاتی بدون وابستگی به حزب و گروه خاصی امنیت و آرامش را برای ملت ایران به ارمغان آورده‌اند و هدف نهایی آنها تداوم آرامش موجود در جامعه است که با یاری خداوند به این هدف خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز مشاهده می‌شود که در اکثر کشورهای مسلمان، ملت‌ها درگیر آشوب و فتنه هستند و امنیتی در آنجا وجود ندارد، به دلیل دخالت های کشورهای مستکبر بویژه آمریکا در امور داخلی این کشورها است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon