۶۵۰ طرح اشتغال برای مددجویان اردبیل اجرا شد

650 طرح اشتغال برای مددجویان اردبیل اجرا شد

خبرگزاری تسنیم: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌ امداد استان اردبیل گفت: ۶۵۰ طرح اشتغال و کارآفرینی در ۶ ماهه نخست امسال در استان اردبیل برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، صفر توحیدی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی خدمات ارائه شده کمیته امداد برای مددجویان تحت حمایت در اردبیل اظهار کرد: در 6 ماهه‌ نخست امسال، با اجرای 650 طرح اشتغالزایی زمینه‌ اشتغال 650 نفر از مددجویان و خانواده های نیازمند جویای کار در سطح استان فراهم شده است.

وی افزود: بیش از 46 میلیارد و 152 میلیون ریال از این تسهیلات اعطائی از محل منابع امدادی و بانک‌های عامل تأمین وپرداخت شده تا این طرح‌های اشتغال با هدف خودکفایی مددجویان اجرایی و عملیاتی شود.

توحیدی با بیان اینکه برای ایجاد 298 طرح اشتغال از محل منابع امدادی بیش از 19 میلیارد و 822 میلیون ریال به صورت تسهیلات قرض الحسنه خودکفایی پرداخت شده است، گفت: برای اجرای 353 طرح اشتغال نیز بیش از26 میلیارد و330 میلیون ریال از محل منابع بانکی تأمین و پرداخت شده است.

وی برگزاری کارگاه‌های متعدد آموزشی برای مجریان طرح های خودکفایی را از جمله اقدامات کمیته‌ امداد در راستای موفقیت و پایداری طرح‌های ایجاد شده بیان و تصریح کرد: این کارگاه‌های آموزشی براساس استعدادهای شغلی مددجویان برگزار می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌ امداد استان اردبیل با قدردانی از بانک‌های عامل که برای توانمندسازی اقشار نیازمند نهایت همکاری را با این نهاد مقدس داشته اند، بیان کرد: امیدواریم با درایت و همکاری بانک های عامل زمینه‌ پرداخت تسهیلات برای پرونده‌های تکمیل شده نیز فراهم شود.

توحیدی با اشاره به نظارت مستمر بر طرح‌ای خودکفایی کمیته‌ امداد اظهار کرد: نظارت و رسیدگی بر طرح‌های ایجاد شده در راستای پایداری این طرح‌ها انجام می‌شود که در این بازدیدها مشاوره‌های لازم برای فروش و درآمد بیشتر از سوی ناظران برای مجریان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon