حامیان اردبیلی ۲۷ میلیارد ریال به ایتام کمک کردند

حامیان اردبیلی 27 میلیارد ریال به ایتام کمک کردند

خبرگزاری تسنیم: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: حامیان ایتام در استان اردبیل ۲۷ میلیارد ریال به ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کمک و مساعدت کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رضا ساجد پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی خدمات کمیته امداد برای مددجویان در اردبیل اظهار کرد: حامیان طرح اکرام در 6 ماهه امسال بیش از 27 میلیارد ریال به ایتام تحت تکفل خود مساعدت و کمک کرده‌اند.

وی تصریح کرد: این مقدار مساعدت و کمک خیران نیک اندیش در استان که به صورت مساعدت‌های نقدی و کالایی بوده در اختیار ایتام تحت پوشش قرار گرفته است تا صرف رفع نیازمندی‌های خود کرده و بتوانند مشکلات و موانع موجود را رفع کنند.

ساجد با بیان اینکه در این مدت حامیان طرح اکرام بیش از 18 میلیارد ریال به صورت نقدی به حساب فرزندان معنوی خود واریز کرده اند، گفت: علاوه بر این، مساعدت‌های غیرنقدی این تعداد از حامیان بالغ بر9 میلیارد ریال است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با تشریح اینکه در حال حاضر 2 هزار و 200 یتیم تحت حمایت کمیته‌ امداد استان اردبیل قرار دارند، بیان کرد: 2 هزار و 650 حامی، با مساعدت‌های خود از این تعداد ایتام حمایت می‌کنند.

وی افزود: تعداد 813 نفر از این تعداد حامیان، در 6 ماهه‌ امسال به جمع حامیان پیوسته اند تا از این طریق در کنار دیگر خیران در رسیدگی به امور ایتام پیشتاز بوده واز اجر معنوی این امر خیرخواهانه و خداپسندانه برخوردار شوند.

ساجد با قدردانی از مساعدت‌های حامیان طرح اکرام اظهار کرد: مددجویان تحت حمایت در طرح محسنین نیز همواره از مساعدت‌های حامیان بهره‌مند هستند که درصدد هستیم با ترویج و تبلیغ این طرح، تمهیدات بیشتری را برای رفع مشکلات خانواده‌های مستمند فراهم آوریم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon