صوت قطعه‌ای که کیتارو به ایرانیان تقدیم کرد


صوت قطعه‌ای که کیتارو به ایرانیان تقدیم کرد

خبرگزاری تسنیم: در کنسرت ماسانوری تاکاهاشی (کیتارو) نوازنده مشهور جهانی؛ قطعه ای را تقدیم به مخاطبان ایرانی اش کرد. قطعه Kokoro که در قالب سی‌دی منتشر نشده، اما در دسترس دوستداران موسیقی قرار گرفته بود.

به گزارش گروه "رسانه‌ها" خبرگزاری تسنیم، این اجرا که با نیم ساعت تاخیر و در ساعت 21:30 آغاز شد تشویق های پیاپی حضار را به دنبال داشت و هنگام حضور کیتارو با همان شمایل آشنا و موهای رها بر شانه، این تشویق ها شدت گرفته و مردم به احترام وی ایستاده تشویق هایشان را ادامه دادند.

کیتارو اجرای خود را با نواختن فلوت ژاپنی و اجرای قطعه «فلوت مرکوری» آغاز کرد که با انجام حرکات آیینی و شناخته شده وی همراه بود.

پس از اجرایی پرشور این آهنگساز مشهور قطعه ای را تقدیم به مخاطبان ایرانی اش کرد. قطعه Kokoro که در قالب سی دی منتشر نشده بود اما در دسترس دوستداران موسیقی قرار گرفته بود.

کیتارو سپس این نوید را داد که یک قطعه که قبلا آن را در قالب سی دی منتشر نکرده است در ادامه و به عنوان قطعه پایانی به اجرا برساند که این وعده با اجرای قطعه Kokoro محقق شد.

 

دانــلــــــــــود

منبع: جام جم
انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon