۹۹.۷ درصد ولادت‌های اردبیل در مهلت قانونی به ثبت رسید

99.7 درصد ولادت‌های اردبیل در مهلت قانونی به ثبت رسید

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: ۹۹.۷ درصد ولادت‌ها در استان اردبیل در ۶ ماهه نخست امسال در مهلت قانونی مقرر شده به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عبدالله امینی ظهر امروز در جلسه بررسی میزان موالید در اردبیل اظهار کرد: ثبت احوال استان اردبیل در ثبت موالید و فوتی‌ها در سطح استان اردبیل در مهلت قانونی عملکرد خوب و قابل قبولی را داشته است به طوری که میزان ثبت این موارد در استان از متوسط کشوری بالاتر است.

وی تصریح کرد:‌ در 6 ماهه نخست امسال در ثبت ولادت در مهلت قانونی عملکرد واقعی این استان 99.7 درصد است و عملکرد مورد انتظار سازمان ثبت احوال کشور در ولادت 99.2 بوده که نشان از بالا بودن این رقم از متوسط کشوری است.

امینی با بیان اینکه در فوت 99 درصد در نظر گرفته شده بود، گفت: با همکاری و همت کارکنان، دست‌اندرکاران و اعضای شورای هماهنگی ثبت احوال استان، رشد 5 و 4 درصدی را در ثبت ولادت و فوت شاهد بودیم.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل بیان کرد: تعداد ولادت ثبت شده استان در 6 ماهه نخست سال 13 هزار و 320 مورد بوده که بیشترین ولادت مربوط به تیر ماه با 2 هزار و 465 مورد و کمترین ولادت ثبت شده مربوط به فروردین ماه با 2 هزار و 100 مورد است.

وی با بیان اینکه در صدد هستیم تا میزان ثبت موالید و فوتی‌ها و امور ثبت احوال را در موعد قانونی افزایش دهیم، افزود: در این راستا و برای ارائه خدمات مطلوب و گسترده، دفاتر پیشخوان در تمامی سطوح استان مورد بهره برداری قرار گرفته تا در این حوزه کارها با دقت و سرعت بیشتری انجام شود.

امینی اظهار کرد: راه اندازی دفاتر پیشخوان در نقاط مختلف استان سبب سهولت دریافت خدمات ثبت احوال شده و مردم مناطق مختلف نیازی به مراجعه به مراکز ثبت احوال نداشته که این امر سبب تسزیع در امور ثبت احوال و انجام به موقع کارهای مربوط به ثبت احوال می شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon