پلیس زن در شهرستان نمین به کارگیری شود

پلیس زن در شهرستان نمین به کارگیری شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان نمین گفت: برای کنترل و بازرسی بهینه قاچاقچیان، به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از عرضه و توزیع مواد مخدر در منطقه باید پلیس زن در شهرستان نمین به کارگیری شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سیدمهدی جوادی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نمین اظهار کرد: تعداد قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر دستگیر شده در 6 ماهه نخست امسال در این شهرستان 117 نفر بوده است.

وی با قدردانی از همکاری و تلاش‌های شبانه‌روزی دادستان و نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان در این راستا گفت: برای پاکسازی منطقه از معضل مواد مخدر و وجود قاچاقچیان باید این روند بیش از پیش ادامه داشته و همکاری و تعامل دستگاه‌های مرتبط به این منظور در شهرستان افزایش یابد.

جوادی با تاکید بر انجام  اقدامات فرهنگی و آگاهسازی اهالی در زمینه‌های پیشگیری از طریق دستگاه‌های اجرایی مرتبط بیان کرد: مبلغ 27 میلیون ریال اعتبار برای بهزیستی شهرستان نمین در بحث مقابله با اعتیاد اختصاص داده شده است.

فرماندار شهرستان نمین تصریح کرد: انتظار می رود تا با این اعتبار اختصاص یافته تدوین برنامه های مناسب فرهنگی از سوی این اداره در راستای پیشگیری و کاهش آثار مخرب مصرف سوء مواد مخدر در بین جوانان انجام شود.

وی خواستار پیگیری و جذب سهم شهرستان از مبالغ در نظر گرفته شده برای پیشگیری از اعتیاد از سوی زیرمجموعه‌های شهرستانی این نهادها و ادارات شد و افزود: در بحث پیشگیری اولیه از اعتیاد 355 میلیون ریال برای دانشگاه علوم پزشکی، 27 میلیون ریال برای دانشگاه محقق و 240 میلیون ریال برای آموزش و پرورش اختصاص یافته است.

جوادی با تاکید بر ضرورت وجود پلیس زن در شهرستان برای کنترل و بازرسی بهینه قاچاقچیان، به منظور کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از عرضه و توزیع مواد مخدر در منطقه اظهار کرد: مسئولان مربوطه استانی باید در این راستا اقدام سریع خود را انجام دهند.

فرماندار شهرستان نمین احداث کمپ‌ها را از عوامل موثر در بحث مبارزه با اعتیاد دانست و گفت: ایجاد کمپ در بخش عنبران، برای درمان سرپایی معتادان این منطقه لازم است و باید در راستای راه‌اندازی این مرکز تلاش‌ و جدیت شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon