جریمه شدن شهروند بیرجندی از سوی پلیس به خاطر رساندن فرزندانش به مدرسه

جریمه شدن شهروند بیرجندی از سوی پلیس به خاطر رساندن فرزندانش به مدرسه

خبرگزاری تسنیم: یک شهروند بیرجندی که ۳ فرزند خود را با خودروی شخصی به مدرسه می‌رساند، به همین دلیل از سوی پلیس راهور جریمه شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، یکی از شهروندان بیرجندی زمانی که قصد داشت فرزندان خود را با خودروی شخصی به مدارس‌شان برساند، از سوی پلیس راهور متوقف و جریمه شد.

این فرد در تشریح این ماجرا و دلیل جریمه‌شدن خود گفت: صبح چهارشنبه قصد داشتم بچه‌های خود را به مدارس‌شان که فاصله زیادی با منزل دارند برسانم. در میانه راه و پشت یکی از تقاطع‌های شهر، مأمور پلیس جلوی ماشین مرا گرفت و  از من درخواست مجوز سرویس مدارس کرد و گفتم اینها فرزندان خودم هستند اما گفت مجوز سوار کردن دانش‌آموز را نداری و باید جریمه شوی.

وی ادامه داد: هرچه به این مأمور گفتم که اینها فرزندان خودم هستند و هر روز باید آنها را به مدرسه و دانشگاه برسانم، قبول نکرد و مبلغ 20 هزار تومان جریمه شدم.

این شهروند که با برنامه پیک بامدادی گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ به این سوال که آیا مطمئن هستید به این دلیل جریمه شدید و دلیل دیگری مثل کمربند ایمنی نبوده است گفت: خیر، مطمئن هستم چون کمربند هم داشتم و در برگ جریمه، دلیل جریمه را نداشتن تجهیزات و علائم مصوب برای خودروهای تاکسی، آژانس و سرویس مدارس نوشته است.

وی گفت: این مأمور حتی از من نخواست مدارک هویتی را نشان دهم تا ثابت شود که این دانش‌آموزان فرزندان من هستند. هرچه تلاش کردم،‌ این مأمور قبول نکرد و فقط می‌گفت طبق قانون شما تخلف کرده‌اید. من یک بازنشسته هستم و اگر بخواهم برای هرکدام از آنها یک سرویس جداگانه بگیرم ماهانه باید هزینه سنگینی را فقط برای سرویس مدارس آنها پرداخت کنم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon