تغییر استاندار اردبیل صحت ندارد

تغییر استاندار اردبیل صحت ندارد

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع استعفا و تغییر استاندار اردبیل شایعه است و در مجمع نمایندگان استان اردبیل در این زمینه صحبت نشده است.

حجت الاسلام حبیب برومند در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: بیش از یک ماه است که جلسات مجمع برگزار نمی‌شود و از آخرین تغییر و تحولات مدیریتی که در مجمع مطرح شده باشد خبری نیست اما با پایان مهلت فعالیت مجمع در دوره حاضر ماه آینده رئیس و سخنگوی جدید انتخاب می‌شود و امیدواریم مجمع با تحرک بیشتر فعالیت ها را پیگیری کرده و در تصمیم گیری ها ورود خوبی داشته باشد.

وی تصریح کرد: هر چند تغییر برخی از مدیران جزو اولویت هاست اما نمایندگان بیشتر در این زمینهه دخالت ندارند و خود استاندار و معاونان در این زمینه تصمیم گیری می کنند و اهمیتی به نظر نمایندگان نمی دهند.

نماینده مردم شهرستان‌های پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی با شایعه خواندن استعفا و برکناری استاندار اردبیل گفت: هرچند زمزمه‌ای در بین نمایندگان در این زمینه وجود دارد اما بعید به نظر می رسد این زمینه ها به حقیقت تبدیل شود.

برومند با بیان اینکه در عزل و نصب ها باید به دور از افراط گری در گرایش های سیاسی تجارب و توانمندی افراد مورد توجه قرار گیرد، افزود: هر چند رئیس جمهور از سابقه طولانی در دفاع از اصولگرایان برخوردار است ولی امروز جای تاسف است که به جای اعتدال، اصلاح طلبان افراطی بیشترین نفوذ را در دولت دارند و تمایل رئیس جمهور نیز به سمت آنها است.

نماینده مردم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی در مورد ترکیب و آرایش انتخابات مجلس دهم بیان کرد: هیچ وقت در انتخابات مجلس مطلق نمایندگان از هیچ طیف خاص نبودند بلکه اکثریت و اقلیتی در مجلس حاکم است و بنده بر این باورم که در مجلس آینده اصولگرایان اکثریت را بر عهده می گیرند.

وی با بیان اینکه بنده از اول وارد این جریانات نشدم و خودم را یک اصولگرای معتقد به ارزش های دینی می دانم، اظهار کرد: هرچند به عملکرد دولت نقد واقعی وارد است اما اصولگرایان هرگز در این یک سال سعی نکرده اند که با برخی تندروی ها در مقابل دولت قرار گیرند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon