بی‌احتیاطی در پالایشگاه گاز جم حادثه آفرید

بی‌احتیاطی در پالایشگاه گاز جم حادثه آفرید

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان جم گفت: سه کارگر پالایشگاه فجر جم که در حال تعمیر بخشی از این پالایشگاه بودند به سبب پرتاب از داربست کشته و مصدوم شدند.

عبدالله نادری در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در جم با بیان اینکه تعمیرات پالایشگاه جم به طور مستمر در حال انجام است، اظهار کرد: سه کارگر این پالایشگاه که همگی بومی این شهرستان هستند برای پیشگیری از نشست گاز به محل مورد نظر اعزام شدند که پرتاب از بلندی داربست حادثه آفرین شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از کارگران در این حادثه ضربه مغزی شد، گفت: پس از وقوع این حادثه، مصدومین به مراکز درمانی اعزام شدند که یکی از کارگران به سبب ضربه مغزی به مراکز درمانی شیراز اعزام شد و متاسفانه در مسیر انتقال جان سپرد.

فرماندار شهرستان جم با بیان اینکه دو کارگر دیگر بستری هستند، تصریح کرد: یکی از کارگران اکنون که از ناحیه چشم صدمه دیده در بیمارستان توحید جم و کارگر دیگر که  از ناحیه مغز صدمه دیده بود به شیراز منتقل شد که حال مصدومین رضایت بخش اعلام شده است.

نادری با اشاره به اینکه این حادثه در روند تولید گاز تاثیری  نداشته است، گفت: تعمیرات در این  پالایشگاه به روز است و گروه تعمیراتی درشبانه‌‌روز برای رسیدگی به این مرکز آماده باش هستند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon