پاسخ پیامکی به سوالات جامعه ایثارگر

پاسخ پیامکی به سوالات جامعه ایثارگر

خبرگزاری تسنیم: مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور اطلاعیه‌ای از پاسخ به سوالات جامعه ایثارگر طی سه روز تا ۲۹ مهرماه ۹۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور اطلاعیه‌ای از پاسخ به سوالات جامعه ایثارگر خبر داد. در اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران آمده است:

در دومین بخش پاسخگویی به سؤالات جامعه ایثارگری و خانواده‌های معظم آنان توسط مسئولان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه  26 ، 27  و 28 مهر 93 آماده دریافت سوالات عزیزان است.

به همین منظور عزیزان جامعه ایثارگر می‌توانند در ارتباط با آموزش عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سؤالات، مشکلات و پیشنهاد‌های خود را تا روز سه شنبه 29 مهر 93 در ساعات اداری از طریق شماره تماس 88828702، سیستم پیامکی 30001279 و پست الکترونیکی hayat.goftogoo@gmail.com مطرح کنند.

بر اساس هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با خبرگزاری حیات سؤالات و پاسخ‌های عمومی در این خبرگزاری درج و سایر موارد خصوصی به‌صورت پیامک به مخاطبین ارسال می‌شود. همچنین روزنامه ایران نیز با حضور در این‌ ارتباط موارد مطروحه را درج و منتشر می‌کند.

شهرکی پور مدیر کل آموزش عالی بنیاد سه‌شنبه 29 مهر 93 میهمان مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی خواهد بود تا به سؤالات مطرح شده پاسخ دهد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل