اجازه شهرک‌سازی در مناطق گردشگری البرز داده نشود

اجازه شهرک‌سازی در مناطق گردشگری البرز داده نشود

خبرگزاری تسنیم: وزیر دادگستری از مدیران استان البرز خواست تا اجازه شهرک سازی و افزایش جمعیت مهاجر را در مناطق گردشکری و توریستی ندهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی امروز در همایش یک روزه به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات در باشگاه میلاد کرج اظهار کرد: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی با حوادث ضد امنیتی تلخی در کشور مواجه بودیم که بیشترین و پیچیده‌ترین طرح‌های ضدامنیتی برعلیه این توطئه ها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز برفراز قله امنیت قرار دارد، گفت: حتی دشمنان نظام اسلامی به موفقیت ایران اسلامی در عرصه امنیت پایدار اعتراف کرده‌اند که بخش قابل توجهی ازاین موفقیت‌ها مرهون مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

وزیردادگستری خاطرنشان کرد: امروز به عنوان یک کشور مدعی در دنیا در عرصه امنیت حرف برای گفتن داریم.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین مساله در جامعه که شاخص‌ترین تامین کننده امنیت بوده، همبستگی ملی است که ما در ایران اسلامی شاهد آن هستیم.

حجت الاسلام پورمحمدی مدیریت اصولی را از نکات محوری در بحث امنیت خواند و گفت: مدیران باید دارای دو خصیصه هوشمندی و قاطعیت باشند که این خصایص در امام (ره) نیز بود بطوریکه در تفکر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، دشمن‌شناسی و اولویت‌شناسی را شاهد بودیم.

وزیر دادگستری تاکید کرد: این ظرفیت‌ها و توانایی‌ها در نظام جمهوری اسلامی است و درنظام ما توانایی و قابلیت برای عرصه‌های مختلف وجود دارد.

حجت الاسلام پورمحمدی داشتن تخصص و تکنیک، اراده و تصمیم را سه عنصر اصلی برای مدیریت دانست و افزود: مدیران برای توسعه و پیشرفت کشور باید این سه عنصر اصلی را مدنظر قرار دهند.

وزیردادگستری وجود جاذبه‌های گردشگری و منابع طبیعی در البرز را انگیزه‌ای برای برانگیخته شدن حس طمع سودجویان خواند و اضافه کرد: در صورت بی توجهی به این امر مردم این استان حتی در تامین آب شرب نیز با مشکل مواجه می‌شوند.

وی گفت: امروز به جای آنکه منابع طبیعی این استان آن را تبدیل به منطقه‌ای خوش آب و هوا کند این منطقه را به کلانشهری آلوده تبدیل کرده است.

وزیر دادگستری از مدیران استان البرز خواست تا اجازه شهرک سازی و افزایش جمعیت مهاجر را در منطقه ندهند و با جمع‌آوری اطلاعات صحیح ،تخصصی و تصمیم و اراده قوی مانع از خیانت در حق آیندگان شوند.

وی گفت: کشوری که دارای موقعیت‌های ویژه بین المللی است باید عیوب داخلی را برطرف کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon