عربستان با اجرای حکم اعدام شیخ نمر، حکم نابودی خود را امضا می‌کند

عربستان با اجرای حکم اعدام شیخ نمر، حکم نابودی خود را امضا می‌کند

خبرگزاری تسنیم: کشور عربستان سعودی در صورت اجرای حکم اعدام آیت الله نمر، از علمای برجسته شیعی در این کشور در حقیقت حکم نابودی حاکمیت خود را امضا می کند چرا که در برابر خشم امت اسلامی نمی تواند طاقت بیاورد.

حجت الاسلام مهدی ستوده در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: علما و روحانیان استان اردبیل در بیانیه ای که امروز صادر کرده اند خشم خود را از صدور حکم اعدام عالم شیعی و برجسته عربستان نمر اعلام کردند تا به همه گوشزد کنند که این کار جز ننگ برای آل سعود و وهابیت هیچ نتیجه ای را به دنبال ندارد.

وی چنین اقداماتی را نتیجه تندوری های وهابیت و پیگیری نظام استکباری آمریکا و انگلیس خبیث دانست و گفت: عربستان که دست پرورده چنین گروه های ضد انسانی و ضد اسلامی است بی اختیار اقدام به صدور حکم کرده ولی خود مطلع است که اعدام این شخصیت وارسته جزو خطوط قرمز جهان تشیع بوده و باید در این زمینه واقع بینی داشته باشد.

ستوده با بیان اینکه این اقدامات جز نهضت علیه استکبار جهانی کشور مزدور عربستان نتیجه دیگری را به همراه ندارد، افزود: عربستان به خوبی می داند که اگر حکم اعدام شیخ نمر را اجرا کند همه امت اسلام به پا می خیزند و با حریت تمام برای همیشه به دیکتاتوری و حمایت عربستان از داعش و گروه های انحرافی دیگر اعتراض می کند.

وی تصریح کرد: دولت وابسته سعودی باید هر چه سرعیتر زمینه آزادی این عالم فقید و برجسته عالم تشیع را از زندان های سخت و طاقت فرسای عربستان فراهم کند و اجازه بدهد که در فضای دموکراسی و آزادیخواهانه موضوعات و مسائل مختلف مطرح شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به خیز علما، روحانیان و جامعه اسلام علیه این اقدام نادرست عربستان بیان کرد: این حرکت زمینه هلاکت آل سعود و وابستگان آنها را فراهم می کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon