خان‌محمدی: مشکل اول استان زنجان بیکاری است

خان‌محمدی: مشکل اول استان زنجان بیکاری است

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم، ابهر، خرمدره و سلطانیه با ببان اینکه مشکل اول استان زنجان بحث بیکاری است، گفت: مشکلات آب کشاورزی، آب شرب و خرید تضمینی محصولات کشاورزان از جمله مشکلات قابل طرح در این سفر است.

محمدرضا خان­‌محمدی خرمی در گفت­‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار کرد: مهم­ترین مشکل استان که ما نیز پیگیر هستیم، اشتغال و بحث بیکاری جوانان استان زنجان است.

وی ابراز کرد: مشکل بعدی که می­‌توان از آن نام برد، بحث تعیین تکلیف پذیرفته شدگان استخدامی استانداری و سایر دستگاه­‌ها است که در سفر رئیس جمهور مطرح می­‌کنیم.

نماینده مردم، ابهر، خرمدره و سلطانیه با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود تصریح کرد: در حوزه انتخابیه بنده آب شرب، آب کشاورزی و بحث درمان از جمله مواردی است که باید در این سفر مطرح شود.

وی عنوان کرد: در بخش درمان توسعه بیمارستان بوعلی خرمدره در یک بازه زمانی می­‌تواند بخشی از مشکلات درمان این شهرستان را حل کند.

خان­‌محمدی خرمی خاطرنشان کرد: آبرسانی از سد کینه ورس به ابهر، فاضلاب شهر ابهر از جمله مشکلات شهرستان ابهر بوده که در این سفر از هیئت دولت مطالبه می­‌کنیم.

وی به مشکلات مربوط به قیمت تظمینی محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت: کشاورزان در بحث خرید تضمینی کشمش با مشکلاتی روبرو هستند که این محصول به موقع خریداری نمی­‌شود که با این کار مشکلاتی برای صادرات نیز پیش می­‌آید.

نماینده مردم، ابهر، خرمدره و سلطانیه بیان کرد: از جمله مطالباتبی که در حوزه راه می­‌توان به آن اشاره کرد راه ریلی زنجان-تهران، تعریض راه ابهر-قیدار، 2 بانده کردن تاکستان_ابهر-سلطانیه است که در این سفر رئیس جمهور مطرح می­‌شود.

وی افزود: از جمله پروژه‌­های دیگری که در جلسه با معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور مطرح کرده و در این سفر نیز مطرح می‌کنیم، توسعه آموزش عالی در حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه است.

خان­محمدی خرمی اظهار کرد: با توجه به اینکه حوزه انتخابیه بنده بالاترین درصد بیکاری را داراست، ایجاد فرصت­‌های اشتغال صنایع سبک و سنگین از جمله مطالبات مردم این سه شهرستان است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon