کشف بیش از ۴ میلیارد ریال لوازم آرایشی قاچاق در یزد


کشف بیش از 4 میلیارد ریال لوازم آرایشی قاچاق در یزد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی استان یزد با تاکید بر جدیت نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق، از کشف بیش از ۴ میلیارد ریال انواع لوازم آرایشی قاچاق توسط ماموران پلیس یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسینم از یزد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ایرج کاکاوند اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی از ورود یک محموله سنگین از لوازم آرایشی قاچاق به شهر یزد مطلع شدند.

وی با تاکید بر انجام کار اطلاعاتی و پلیسی کارآگاهان پلیس آگاهی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس پس از شناسایی انبار دپو این کالاها و هماهنگی با مقامات قضایی در بازرسی از محل مورد نظر 2 هزار و 965 قلم انواع لوازم آرایشی شامل ادکلن، رنگ مو، کرم آرایشی و دیگر مواد آرایشی که همگی خارجی و فاقد مجوز گمرکی بودند را کشف کردند.

رئیس پلیس استان یزد ارزش این محموله کشف شده را 4 میلیارد و 163 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در رابطه با این عملیات یک نفر متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

کاکاوند اضافه کرد: قاچاق یکی از مهمترین معضلات در پیشرفت اقتصادی کشور است که اگر با آن مبارزه صورت نگیرد، ضررهای بسیاری به دنبال دارد.

وی افزود: ضربه به اقتصاد داخلی و کاهش اشتغال مفید و سالم یکی از مهمترین ضربات و خسارت‌هایی است که قاچاق به اقتصاد کشور وارد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان یزد اضافه کرد: از این رو، نیروی انتظامی تمام توان خود را در راستای مبارزه با قاچاق در انواع مختلف به کار بسته و تا حد امکان مانع این اقدام می‌شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon