باقری: احداث سد برای شهرستان طارم نیاز اساسی است

باقری: احداث سد برای شهرستان طارم نیاز اساسی است

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان طارم با اشاره به اینکه آب ۲۲ رودخانه پس از سرازیر شدن به رود قزل اوزن و ورود به استان گیلان از دسترس خارج می‌شود، گفت: احداث سد برای شهرستان طارم یک نیاز اساسی محسوب می‌شود.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار کرد: تامین اعتبار پروژه راه زنجان - طارم - منجیل، طارم - خلخال، طارم - شفت و سد پاوه رود از جمله پروژه‌هایی است که در سفر ریاست جمهوری مطرح می‌شود.

وی تصریح کرد: پروژه راه طارم- خلخال به عنوان یک پروژه مطرح در آبادانی شهرستان طارم به شمار می‌آید که برای تامین میزان اعتبار لازم از محل اعتبارات ملی باید در دستور کار دولت قرار گیرد.

فرماندار شهرستان طارم در مورد میزان پیشرفت پروژه راه طارم - خلخال به تسنیم گفت: درصد بیشتری از اعتبار لازم برای تکمیل پروژه توسط استان اردبیل تامین شده است که امیدواریم در سفر ریاست جمهوری با در نظر گرفتن اعتبار ویژه از محل اعتبارات ملی شاهد پیشرفت فیزیکی این پروژه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل سد پاوه رود که میزان اعتبار لازم آن از محل اعتبارات ملی سد مشمپا تامین می‌شود تا حد بسیار زیادی می‌تواند  تاثیرات منفی بحران آب را در حوزه کشاورزی و آب آشامیدنی بکاهد.

باقری طارم را قطب کشاورزی استان زنجان عنوان کرد و افزود: احداث سد برای سرسبزی و پیشرفت در بخش کشاورزی طارم بسیار تاثیرگذار است.

وی اظهار کرد: برای شهرستان طارم پروژه‌های زیادی در نظر گرفته شده است ولی پروژه‌های یاد شده از جمله طرح‌هایی هستند که باید به طور ویژه به آنها توجه شود.

فرماندار طارم تصریح کرد: مشکل اصلی بیشتر پروژه‌های اجرا نشده در شهرستان طارم عدم تامین اعتبار است که امیدواریم در سفر ریاست جمهوری به استان زنجان شاهد سرعت در پیشرفت این پروژه‌های عمرانی باشیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon