مقابل نیروی زمینی تهران به دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم / بازیکنان نفت و گاز آمادگی خوبی دارند

مقابل نیروی زمینی تهران به دنبال کسب 3 امتیاز هستیم / بازیکنان نفت و گاز آمادگی خوبی دارند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: بازیکنان ما آمادگی خوبی دارند و در دو بازی قبلی به هماهنگی خوبی رسیده‌اند و ما مقابل نیروی زمینی به دنبال کسب ۳ امتیاز بازی هستیم.

عباس چمنیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گچساران با اشاره به بازی تیم نفت و گاز در عصر فردا مقابل نیروی زمینی تهران، اظهار کرد: الحمدالله در هفته گذشته و پس از بازی با آلومینیوم هرمزگان ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان از آمادگی خوبی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه بازیکنان نفت و گاز آماده بازی مقابل نیروی زمینی تهران هستند، افزود: در هفته اخیر ما تلاش کردیم روی نقاط ضعف خود بیشتر کار کنیم و در زمینه گلزنی که مشکل داشتیم، خدا را شکر با تمرینات مناسب توانستیم این مشکل را تا حدودی برطرف کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به تیم نیروی زمینی تهران اشاره کرد و گفت: تیم نیروی زمینی تیمی جوان و خوب بوده و بازیکنان این تیم بازیکنانی دونده هستند.

چمنیان با اشاره به اینکه ما از این تیم شناخت خوبی داریم، تصریح کرد: تیم نیروی زمینی تیم بسیار خوبی بوده و ما بازی دشواری مقابل این تیم در هفته سوم رقابت‌ها داریم.

وی عنوان کرد: البته بازیکنان ما آمادگی خوبی دارند و در دو بازی قبلی به هماهنگی خوبی رسیده‌اند و ما مقابل نیروی زمینی به دنبال کسب 3 امتیاز بازی هستیم.

چمنیان گفت: در این دیدار تلاش می‌کنیم هم یک بازی خوب و تهاجمی ارائه دهیم و هم 3 امتیاز مسابقه را کسب کنیم تا به صدر جدول برسیم.

انتهای پیام / ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon