مرفاوی و کمالوند در نشست خبری حاضر می‌شوند


مرفاوی و کمالوند در نشست خبری حاضر می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: سرمربیان تیم‌های صبای قم و گسترش فولاد تبریز عصر امروز در نشست خبری پیش از مسابقه به میزبانی باشگاه صبا حاضر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و گسترش فولاد تبریز عصر روز سه شنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار می‌شود تا دو تیم دوازدهمین بازی فصل خود را برگزار کنند.

بر این اساس، صمد مرفاوی سرمربی تیم صبای قم و فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از ساعت 17 امروز در دفتر باشگاه صبای قم، پاسخگوی سئوالات خبرنگاران هستند.

در این نشست، ابتدا فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد تبریز به سوالات خبرنگاران پاسخ می‌دهد و سپس مرفاوی سرمربی صبا به همراهی رضا جعفری مدیر امور رسانه‌ای باشگاه صبای قم به میان خبرنگاران می‌آید تا با آن‌ها گفت‌و‌گو کند.

مرفاوی در شرایطی تیمش را مهیای بازی با گسترش فولاد تبریز کرده است که در 3 بازی اخیرش موفق به کسب 2 پیروزی و یک تساوی شده که 4 امتیاز از این 7 امتیاز در مسابقات خارج از خانه به دست آمده است.

فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد تبریز نیز در حالی به قم می‌آید که تیمش در جدول حال و روز خوشی ندارد و وی پس از برکناری مهدی تارتار، هدایت گسترش را در دست گرفته و در قم برای نخستین بار پس از محرومیت بلند مدت وی با تیم شهرداری تبریز، روی نیمکت لیگ بر‌تر می‌نشیند.

کمالوند در فصل 1388-1387 سرمربیگری تراکتورسازی تبریز را پذیرفت و با دست یابی به قهرمانی لیگ آزادگان با این تیم توانست با تکرار افتخاراتش برای خود این تیم را پس از 8 سال انتظار راهی لیگ بر‌تر فوتبال کند.

دیدار تیم‌های صبای قم و گسترش فولاد تبریز در چارچوب لیگ بر‌تر فوتبال از ساعت 16 و 50 دقیقه روز سه شنبه 29 مهرماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon