بیش از ۱۶ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان مهرستان اختصاص یافت

بیش از 16 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان مهرستان اختصاص یافت

خبرگزاری تسنیم: فرماندار مهرستان گفت: از محل اعتبارات ماده ۱۸۰، ۱۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای توسعه بهداشت و سلامت، ورزش، راه و شهرسازی و مبلمان شهری به شهرستان مرزی مهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مهرستان، امروز نخستین جلسه شورای کارشناسی با حضور فرماندار و جمعی از مدیران و  کارشناسان ادارات در محل فرمانداری شهرستان مهرستان برگزار شد.

فرماندار مهرستان در این جلسه اظهار کرد: استان سیستان و بلوچستان استانی وسیع و دارای ظرفیت‌های بسیاری است که باید از این قابلیت‌ها به نحو احسن و بهینه بهره‌وری شود.

رشید پارسایی افزود: مبحث پیشرفت استان و به ویژه شهرستان مهرستان با تشکیل شورای کارشناسی محقق می‌شود بنابراین هر 45 روز یک بار این جلسات کارشناسی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: اعتبارات ماده 180 مهرستان، 16 میلیارد و 300 میلیون ریال است که برای این منطقه در زمینه توسعه بهداشت و سلامت، ورزش، راه و شهرسازی و مبلمان شهری در نظر گرفته شده است.

فرماندار مهرستان گفت: با استقرار ادارات در شهرستان مهرستان، فرآیند توسعه و آبادانی افزایش یافته و مردم به حق و حقوق خود خواهند رسید.

پارسایی تصریح کرد: با استقرار کامل ادارات در شهرستان مهرستان، می‌توان توسعه و عمران شهرستان را شتاب بیشتری بخشید.

وی افزود: رفع مشکلات کشاورزی و ایجاد اشتغال‌های پایدار در منطقه باید مورد توجه مسئولان استانی قرار گیرد.

منصور ناروئی نصرتی شهردار مهرستان هم در این جلسه اظهار کرد: مسئولان همکاری و مشارکت برای  زیبا سازی مبلمان شهری به منظور رفاه حال شهروندان داشته باشند و با نظرات کارشناسی شده امید است به اهداف خود نزدیک شویم.

مدیر آبفای شهری مهرستان هم گفت: به منظور تأمین آب مورد نیاز شهروندان مهرستان، تعداد سه حلقه چاه با استحصال 25 لیتر آب در ثانیه در حاشیه رودخانه ماشکید حفر شده است.

ثناالله جمشیدزهی افزود: یک چاه آب جدید هم  آماده سازی شده تا در تابستان کمبود آب نداشته باشیم و تنها راه کیفیت آب، خط انتقال آن از سد ماشکید است.

محمد درزاده یکی از کارشناسان آموزش و پرورش مهرستان هم در این جلسه گفت: اجرای کنکور سراسری در شهرستان پیگیری و فرهنگ مشارکت در بین مردم نهادینه شود و پیگیری پروژه‌های نیمه تمام آموزش و پرورش در اولویت مسئولان اجرایی قرار گیرد.

گفتنی است، در این جلسه عبدالباسط مزارزهی مشاور جوان فرمانداری مهرستان به عنوان نماینده شورای کارشناسی شهرستان مهرستان به استانداری معرفی شد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon