قهوه داغی که بیلسا را شوکه کرد + فیلم

قهوه داغی که بیلسا را شوکه کرد + فیلم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال مارسی در جریان بازی اخیر این تیم در لوشامپیونه، تاوان داغی برای تماشای بازی از بیرون نیمکت تیمش داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیروزی 2 بر صفر مارسی در استاده ولودروم برابر تولوز اگرچه لبخند را روی لبان سرمربی این تیم نشاند اما شوک نصفه و نیمه‌ای را هم به او وارد کرد.

مربی آرژانتینی صدرنشین جدول رده‌بندی لوشامپیونه که معمولاً عادت دارد بازی را از همه جای ورزشگاه جز نیمکت تماشا کند و روی نیمکت آرام و قرار ندارد، روز گذشته (یکشنبه) هم طبق معمول نیمکت را ترک کرد تا از جایی نزدیک‌تر به میدان بازی مردانش را تماشا کند، غافل از اینکه چه تجربه تلخی در انتظارش است.

بیلسا که از ایستاده تماشا کردن بازی خسته شده بود، تصمیم گرفت روی کُلمنی که در محوطه فنی نیمکت تیم مارسی بود، بنشیند بدون اطلاع از اینکه لحظاتی قبل یکی از دستیارانش یک لیوان قهوه داغ را روی آن گذاشته است. همین اتفاق کافی بود که بیلسا فوراً از جای خود برخیزد، لیوان را شوت کند و از خجالت دستیارانش درآید.

مارسی در این فصل خوب نتیجه گرفته است به طوری که در پایان هفته دهم لوشامپیونه با 25 امتیاز و حاشیه امنیتی هفت امتیازی صدرنشین جدول رقابت‌‌هاست. در زیر فیلم صحنه شوکه شدن بیلسا را در استاده ولودروم تماشا می‌کنید:
 

 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon