ورزش زورخانه‌ای در شهمیرزاد توسعه می‌یابد

ورزش زورخانه‌ای در شهمیرزاد توسعه می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای شهمیرزاد با اشاره به قهرمانی ورزشکار شهمیرزادی در رشته چرخ چمنی مسابقات ورزش‌‌های زورخانه‌ای کشور گفت: ورزش زورخانه‌ای در شهمیرزاد توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حمید رضا نادری  صبح امروز در آیین استقبال و تجلیل از هومن علایی از قهرمان رشته چرخ چمنی مسابقات کشوری ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان، شهردار، رئیس و  اعضای شورای اسلامی شهر شهمیرزاد و مردم ورزش دوست این شهر در زورخانه شهدای 17 شهریور شهمیرزاد برگزار شد اظهار کرد: شهمیرزاد ظرفیت بسیار بالایی در زمینه ورزش زورخانه‌ای دارد و در صورت توجه بیشتر می‌تواند حرف اول را در استان و کشور بزند.

وی ضمن تقدیر از حضور مسئولان استانی و شهری در این مراسم استقبال افزود: این موضوع سبب دلگرمی ورزشکاران می‌شود.

رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای شهمیرزاد عنوان کرد: هومن علایی در مسابقات استانی و انتخابی تیم استان سمنان در شهرستان شاهرود در رشته های چرخ چمنی و چرخ تیز و میانداری مقام اول استان سمنان را کسب کرده بود.

نادری بیان کرد: مسابقات هنرهای فردی و میانداری در اوزان 90- و 90+ کیلوگرم در رده سنی بزرگسالان کشور در استان فارس برگزار شد که در این دوره از مسابقات 4 نماینده از استان سمنان حضور داشتند و هومن علایی از زورخانه شهدای 17 شهریور شهمیرزاد مدال طلا و قهرمان رشته چرخ چمنی و حسین صائمی دیگر نماینده استان سمنان از زورخانه پوریای ولی شهرستان شاهرود در رشته کباده مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: میلاد گرد دیگر ورزشکار زورخانه شهدای 17 شهریور شهمیرزاد در رشته چرخ چمنی در استان سمنان مقام اول مسابقات قهرمانی و انتخابی در رده سنی نوجوانان را کسب کرد که در مسابقات کشوری این رده سنی نیز موفق به کسب مقام ششم شد.

به گفته رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای شهمیرزاد، میثم نسیانی مقام اول میل گیری سنگین بزرگسالان، ایمان نریمان نائب قهرمان استان در رشته سنگ گیری نیز در سال گذشته از ورزشکاران مقام آوران این زورخانه در مسابقات استانی بودند.

به گزارش تسنیم؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شهمیرزاد و ورزشکاران این شهر از قهرمان رشته چرخ چمنی مسابقات هنرهای فردی و میانداری ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای بزرگ‌سالان کشور استقبال کردند.

اجرای حرکات ورزشی از سوی ورزشکاران زورخانه‌ای شهمیرزادی از برنامه های مهم این مراسم استقبال بود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon