فردا؛ حضور ابتکار در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس برای بررسی کیفیت بنزین تولید داخل

فردا؛ حضور ابتکار در کمیسیون اصل 90 مجلس برای بررسی کیفیت بنزین تولید داخل

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از بررسی کیفیت بنزین تولید داخل در این کمیسیون خبر داد و گفت: قرار است فردا رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این جلسه حضور یابد.

حسین آذین سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم از بررسی کیفیت بنزین تولید تولید داخل در این کمیسیون خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است این موضوع فردا با حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و یکی از معاونان وزارت نفت در این کمیسیون بررسی شود.

وی افزود: قرار است در این جلسه موضوع آلاینده بودن و یا آلاینده نبودن سوخت‌های تولید داخل و به خصوص بنزین با حضور تمامی اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد و سازمان محیط زیست و دستگاه‌های مربوطه نیز مستندات‌شان را ارائه کنند.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس خاطرنشان کرد: قرار است در این جلسه علاوه بر ابتکار، سعیدی‌مقدم معاون وزیر نفت و رئیس سازمان پتروشیمی، دو تن از اعضای کمیسیون‌های بهداشت و انرژی مجلس، نماینده مرکز پژوهش‌های مجلس، نماینده سازمان بازرسی کل کشور و نیز مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوا نیز حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon